Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23 Touko , 2012, 13:54:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  FC Pajis (Valvojat: kluster, Überwarrior)
| | |-+  Futikset jatkuvat ma 6.8. Pajalahden kentällä klo 19
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Futikset jatkuvat ma 6.8. Pajalahden kentällä klo 19  (Luettu 636 kertaa)
Hansu
Full Member

12 Years of Memories!

Profiili
« : 02 Elo   , 2007, 15:34:49 »

JOO Smiley
Hansu
Leo
Muhis
Make
Heinä
Holsti
Chad

EI Sad
Miksa
Max
Hoopi (i)
S(-market)ooki
Late

sääennuste klo 15
aukkaa +27C° eli http://www.youtube.com/watch?v=8wR-ZV5KiVg

(listaa päivitetään)
« Viimeksi muokattu: 06 Elo   , 2007, 00:56:38 kirjoittanut Hansu » tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 02 Elo   , 2007, 18:46:07 »

Meillä on tuolloin LaPan matsi, eli ainakaan minä ja Max ei päästä. Sunnuntai on edelleen kaikista paras pelipäivä.
tallennettu
Dj Heinae
Sr. Member

Profiili
« Vastaus #2 : 02 Elo   , 2007, 19:36:05 »

Meillä on tuolloin LaPan matsi, eli ainakaan minä ja Max ei päästä. Sunnuntai on edelleen kaikista paras pelipäivä.

No, eipä oo siltä näyttäny lähi kuukausina.

Mä tuun!
tallennettu

Cha'mone!
Markku
Full Member

Profiili
« Vastaus #3 : 02 Elo   , 2007, 20:53:46 »

tuun! ja velipojasta sen verran tietoa että ei varmaan pysty pelaamaan koko kesänä.
tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 03 Elo   , 2007, 11:48:06 »

Meillä on siis maanantaina LaPan peli, ja nyt ollaan järkkäämässä sunnuntaille pelejä Pyrkälle vanhaan tyyliin. Tällä tavalla mikä nyt on menossa ei oo mitään mahdollisuutta saada edes 5 vs. 5 -pelejä millekään päivälle, jos kaks näennäisesti eri porukkaa yrittää järkätä omia pelejään eri päivinä. Tällä foorumilla on monta tyyppiä, jotka joutuu sitten tasapainoilemaan kahden eri porukan (vanhat pajistyypit vs. lapalaiset) välillä.

Mun ehdotus koko homman ratkaisemiseksi on se, että pidetään kiinni vanhoista ajankohdista eli ainakin sunnuntai-illasta ja jostain arki-illasta, ehkä torstaista. Pelipaikaksi ehdotan Pyrkkää, vaikka itsekin pidän Pajista jotenkin legendaarisempana. Se vaan on kuitenkin niin, että sitä futista jota mä haluan pelata ei voi Pajiksen rännissä öljysoraisella alustalla pelata, vaan alustaksi pitää saada oikea kenttä, jolla voi tilaisuuden tullen pelata isoihin maaleihin 11 vs. 11 -pelejä. Jos Pajis kenttänä saa tällä foorumilla ylivoimaista kannatusta, tuun kyllä sinnekin, no question about it.

Nostan hattua Hansulle ja Heinälle futiksenpeluun elvyyttämisestä. Vuosia jatkuneiden keskustelujen jälkeen tiedän hyvin, että haluatte nimen omaan pelata Pajiksella ja hyvien tyyppien kanssa, kuten vuonna 2003 ja 2004. Se porukka tuntuu kuitenkin jakautuneen kolmeen, josta osa on lopettanut, osa siirtynyt Pyrkälle/LaPaan ja osa pysynyt Pajiksella.
tallennettu
Hansu
Full Member

12 Years of Memories!

Profiili
« Vastaus #5 : 05 Elo   , 2007, 16:18:27 »

Meillä on siis maanantaina LaPan peli, ja nyt ollaan järkkäämässä sunnuntaille pelejä Pyrkälle vanhaan tyyliin. Tällä tavalla mikä nyt on menossa ei oo mitään mahdollisuutta saada edes 5 vs. 5 -pelejä millekään päivälle, jos kaks näennäisesti eri porukkaa yrittää järkätä omia pelejään eri päivinä. Tällä foorumilla on monta tyyppiä, jotka joutuu sitten tasapainoilemaan kahden eri porukan (vanhat pajistyypit vs. lapalaiset) välillä.

Mun ehdotus koko homman ratkaisemiseksi on se, että pidetään kiinni vanhoista ajankohdista eli ainakin sunnuntai-illasta ja jostain arki-illasta, ehkä torstaista. Pelipaikaksi ehdotan Pyrkkää, vaikka itsekin pidän Pajista jotenkin legendaarisempana. Se vaan on kuitenkin niin, että sitä futista jota mä haluan pelata ei voi Pajiksen rännissä öljysoraisella alustalla pelata, vaan alustaksi pitää saada oikea kenttä, jolla voi tilaisuuden tullen pelata isoihin maaleihin 11 vs. 11 -pelejä. Jos Pajis kenttänä saa tällä foorumilla ylivoimaista kannatusta, tuun kyllä sinnekin, no question about it.

Nostan hattua Hansulle ja Heinälle futiksenpeluun elvyyttämisestä. Vuosia jatkuneiden keskustelujen jälkeen tiedän hyvin, että haluatte nimen omaan pelata Pajiksella ja hyvien tyyppien kanssa, kuten vuonna 2003 ja 2004. Se porukka tuntuu kuitenkin jakautuneen kolmeen, josta osa on lopettanut, osa siirtynyt Pyrkälle/LaPaan ja osa pysynyt Pajiksella.

Kts Miksa hatuista. Takas myös sulle.

Täs ei oo siis todellakaan ideana mitään jakaa pumppua ja hämmentää ihmisiä mihin mennä. Se miks mä oon ny järkänny pelejä muille päiville ku perinteisille to ja su, on lähinnä se, että on taas jo elokuu ja en itse pääse futaamaan to ja su, koska mulla on säbää kuinka ollakaan juuri to ja su eli mulla on http://www.eerikki.fi/galleria/2_5.jpg Saamieni tietojen mukaan noi ei oo oikein onnannu noi Lapa-poppoon järkkäämät pelit aikoihin. Ja niiden ilmoittelu on ollu vähän puutteellista. Se oli myös yks syy, miks mä aloin järkkää pelejä.

Tossa oon kyl eri mieltä, ettei muka voida näin saada koskaan paljon jengiä pelaamaan. Ja siis kaikki kaikista poppoista on mun puolesta tervetulleita pelaamaan. Kaikki on mun mielestä noita Miksan mainitsemia ”hyviä tyyppejä”. Se miks toistaiseksi ei oo ollu läjäkasaa pelaajia on lähinnä se, etten oikein tunne kaikkia ihmisiä enkä saa heihin yhteyttä ku ei oo yhteystietoja ja koska en viitti koko ajan Miksaakaan ahdistella..varsinkaan ku en oikein sitäkään tunne, hee..ja sit toinen syy on se, ettei jengi oikein jaksa ja/ tai tajuu lukee tätä forumia. Sen takiahan nää futikset alun perin tais kuollakin. Foorumi ei oikein toimi. Ny ku oon järkänny pelejä niin oon myös käyttäny puhkaa järkkäilyssä apuna. Projekti on siis kesken ja sen takia vielä ei olla saatu ku se 6-9 pelaajaa. Mut uskon, että tää lähtee tästä sit ku esim. Miksallekin joku päivä osuis mikä sopis. Tarkotus ois myös koota ajantasainen yhteystietolista.

Ja tosta Pajiksen kentästä, niin ensinäkin se on muuten ny lanattu eli on ihan kelpo kunnossa, jee! Mäkin oon samista mieltä, että P on ”legendaarisempi” stadium, mut mun mielestä myös muuten se sopii paremmin meiän tän hetken tarpeisiin eli mä kannatan pelaamista siellä..varsinkin ku saatiin ny se toinen maalikin sinne kinuttua. Ja ainahan voi siirtyä isommalle Pyrkän kentälle tarvittaessa…tai vaikkapa  pienemmälle Liikennepuiston kaukalokentälle, jos on vähän väkeä. Se on muuten huippumetka mesta pelata..eli melkein voisinkin kannattaa sitä, hii.

Ja muuten, Lapan peli näyttää alkavan huomenna klo 18 eli sieltä kyl viel ehtii hyvin messiin Pajiksellekin jos haluaa ja jaksaa. Ja sitähän ehtii ja jaksaa mitä haluaa. Mut joo, onnarit ma-peliin!

/ Hansu
tallennettu
LJV
Jr. Member
**

Profiili
« Vastaus #6 : 05 Elo   , 2007, 22:38:44 »

Kuin ihmeen kaupalla vanhat tunnarit muistuivat vielä mieleen;)

Valitettavasti joudun perumaan huomisen osallistumisen HJK:n pelin takia (kausikorttilaisena ei viitsi jättää pelejä väliin). Harmi etten muistanut matsia jo viime tiistaina.

Tällä hetkellä fudis-intoa on taas pitkän tauon jälkeen melkoisesti, joten seurailen foorumia ja yritän päästä peleihin mahdollisimman usein mukaan. Toivottavasti saadaan pelit pyörimään Pajiksella!

Late
tallennettu
Hansu
Full Member

12 Years of Memories!

Profiili
« Vastaus #7 : 06 Elo   , 2007, 00:35:36 »

Kuin ihmeen kaupalla vanhat tunnarit muistuivat vielä mieleen;)

Valitettavasti joudun perumaan huomisen osallistumisen HJK:n pelin takia (kausikorttilaisena ei viitsi jättää pelejä väliin). Harmi etten muistanut matsia jo viime tiistaina.

Tällä hetkellä fudis-intoa on taas pitkän tauon jälkeen melkoisesti, joten seurailen foorumia ja yritän päästä peleihin mahdollisimman usein mukaan. Toivottavasti saadaan pelit pyörimään Pajiksella!

Late

Juujaa, ei voi mit. Kreditsit ku ilmoitit. Hyvä muisti.Wink

Mutta missä on Jukka, Jaska, Joska ja Timot? Heinä on kai pyytäny Jakea ja jotain muita, vai kuis? Myös tolle pumpulle voisit laittaa viestiä, jooks?

/ Hansu
« Viimeksi muokattu: 06 Elo   , 2007, 00:39:06 kirjoittanut Hansu » tallennettu
Markku
Full Member

Profiili
« Vastaus #8 : 06 Elo   , 2007, 09:49:30 »

perhana mäkin joudun perumaan työkeikan vuoksi, mutta palailllaan
tallennettu
Hansu
Full Member

12 Years of Memories!

Profiili
« Vastaus #9 : 06 Elo   , 2007, 23:38:10 »

Kiide peleistä.ü

/ H
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!