On taas se aika vuodesta kun jukan pitää hehkuttaa jotain tiettyä musiikkia. Yllätys yllätys taas on kyseessä kaunis naisääni ja kaunis nainen. Manna! MmmmmmmManna! Olen heikkona kauniisiin naisiin.
Asiaan! Viime Perjantaina 1.6 toveri Pusa minun pitkäaikainen asuinkumppanini irlannissa sai minut houkuteltua Tavastialle katsomaan kyseistä neitokaista. Mannalla oli vaatimaton bändi (Basso: Lauri Porra!!!!!! Kitara: Jaakko Murros, Kitarar: Mikko Lindström(HIM), Koskettimet: Ada Bergroth, Rummut: Antti Lehtinen) Ja tänään kävinkin ostamassa Mannan levyn Sister jossa myös tuottajina vaatimaton kööri (Kalle Gustafsson,Joel Melasniemi, Kyösti Salokorpi & Vilunki 3000).
Perjantai keikka oli aivan IHANA!!! MAHTAVA!! siis niinku vittu JEES!!! Dolly parton, Beth Gibbons(portishead) ja monet muut naisäänet tulivat mieleen häntä kuunnellessani. Sopivasti täynnä oleva Tavastia, savuton ilma(1.6!!) sekä pieni humalatila antoivatkin oivan tilaisuuden vierittää pienen iloisen kyyneleen Sister-biisin aikana. Ai että tuo tyttö osaa laulaa, ai että.
Levy ei tuottanut pettymystä. Kymmenen biisin kokonaisuus ei ole niin hyvä kuin live mutta olen mä nyt tätä levyä tässä jo tovin kuunnellut ympäri ämpäri. Eli toimii ja sister biisi on levyltäkin kuunneltuna aivan IHANA!!! Levyltä löytyy myös duetto Ville Valon kanssa.
Mua viedään nyt. Manna esiintyy Redromissa 3.7(6€) ja kuudennella linjalla 27.7(xx€) eli mut löytää varmasti molemmilta keikoilta.
Että tällästä. käykää tsekkaa tyllerö ja kuuntelee sen musiikkia tuolta -->
http://www.myspace.com/mannamariam