Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23 Touko , 2012, 13:36:12

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Musiikki, Elokuvat etc... (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Manna!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Manna!  (Luettu 953 kertaa)
kuppis
YaBB God

Profiili
« : 07 Kesä  , 2007, 22:18:19 »

On taas se aika vuodesta kun jukan pitää hehkuttaa jotain tiettyä musiikkia. Yllätys yllätys taas on kyseessä kaunis naisääni ja kaunis nainen. Manna! MmmmmmmManna! Olen heikkona kauniisiin naisiin.

Asiaan! Viime Perjantaina 1.6 toveri Pusa minun pitkäaikainen asuinkumppanini irlannissa sai minut houkuteltua Tavastialle katsomaan kyseistä neitokaista. Mannalla oli vaatimaton bändi (Basso: Lauri Porra!!!!!! Kitara: Jaakko Murros, Kitarar: Mikko Lindström(HIM), Koskettimet: Ada Bergroth, Rummut: Antti Lehtinen) Ja tänään kävinkin ostamassa Mannan levyn Sister jossa myös tuottajina vaatimaton kööri (Kalle Gustafsson,Joel Melasniemi, Kyösti Salokorpi  & Vilunki 3000).

Perjantai keikka oli aivan IHANA!!! MAHTAVA!! siis niinku vittu JEES!!! Dolly parton, Beth Gibbons(portishead) ja monet muut naisäänet tulivat mieleen häntä kuunnellessani. Sopivasti täynnä oleva Tavastia, savuton ilma(1.6!!) sekä pieni humalatila antoivatkin oivan tilaisuuden vierittää pienen iloisen kyyneleen Sister-biisin aikana. Ai että tuo tyttö osaa laulaa, ai että.

Levy ei tuottanut pettymystä. Kymmenen biisin kokonaisuus ei ole niin hyvä kuin live mutta olen mä nyt tätä levyä tässä jo tovin kuunnellut ympäri ämpäri. Eli toimii ja sister biisi on levyltäkin kuunneltuna aivan IHANA!!! Levyltä löytyy myös duetto Ville Valon kanssa.

Mua viedään nyt. Manna esiintyy Redromissa 3.7(6€) ja kuudennella linjalla 27.7(xx€) eli mut löytää varmasti molemmilta keikoilta.

Että tällästä. käykää tsekkaa tyllerö ja kuuntelee sen musiikkia tuolta --> http://www.myspace.com/mannamariam

tallennettu

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08 Kesä  , 2007, 10:09:14 »

No hitto, pitääpä tutustua. Mulla on syystä tai toisesta (mutta ilmeisesti syyttä) ollut ennakkoluuloja kyseistä neitoa kohtaan. Toi sun viestis oli muuten ehkä innostunein ja innostavin viesti tällä laudalla aikoihin! Jee jee, perjantai ja joidenkin tuntien päästä pääsee viikonlopun viettoon! Nauttikaa!
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 04 Heinä , 2007, 16:03:36 »

Oltiin sitten redrumissa kattomassa taas Mannaa! IHANA!! keikkapaikkana redrum ei ole mikään tavastia joten keikkakokemus oli hieman edellistä laimeampi vaikka Manna onkin IHANA!

Mutta pakko onkin kehua redrumia. Tämä varsin uusi clubitus/keikatus mesta on varsin mielenkiintoinen. Sisustukseltaan/valaisutekniikoiltaan jotain ihan uutta helsingissä. Kiekoilta soitettu musiikki oli varsin mainiota ja käsittääkseni musiikkitarjonta eri iltoina vaihtelee teeman mukaan paljolti. Jäi erittäin postiivinen vaikutelma paikasta jossa minun ohella oli muitakin kauniita ja mielenkiintoiselta tuntuvia ihmisiä. Huonoja puolia oli, että siellä sai polttaa sisällä sekä Esiintyjä/dj-ohjelmaa katsoessa tuntui että paikkaan maksoi aina sellaset 4-10€

Se siitä tilityksestä. Suosittelen Mannaa(IHANA) ja redrumia. Piste.
tallennettu

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!