Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23 Touko , 2012, 13:33:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Tapahtumat
| |-+  Helsinki (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Henry Rollins Spoken word -show pe 1.6.2007 klo 19:30 @ Savoy-teatteri
« edellinen seuraava »
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Henry Rollins Spoken Word: 01 Kesä  , 2007
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Henry Rollins Spoken word -show pe 1.6.2007 klo 19:30 @ Savoy-teatteri  (Luettu 525 kertaa)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« : 27 Touko , 2007, 11:14:52 »

Lainaus
Henry Rollins
Spoken Word -show
Sayoy-teatteri, Kasarmikatu 46-48

Monilahjakkuus viihteen saralla, amerikkalainen Henry Rollins, saapuu Helsinkiin pitämään "spoken word"- illan kesäkuussa.
Rock-laulajana, muusikkona, kirjailijana, runoilijana, näyttelijänä ja koomikkona tunnettu Henry Rollins muistetaan ehkä parhaiten The Rollins Bandin johtohahmona, mutta on toki ehtinyt urallaan vakuuttaa myös kirjallisuuspiirit tuotannollaan.

Rollins aloitti musiikillisen uransa vuonna 1981 hardcore punk- yhtye Black Flagin vokalistina. Yhtyeen hajottua vuonna 1986 Rollins muodosti nopeasti oman yhtyeensä The Rollins Bandin, jonka menestysalbumeihin kuuluvat mm. "The End Of Silence" ja "Weight".

Jo Black Flagin aikoina aloitetuissa puheilloissaan Rollins keskittyy ruotimaan yhteiskunnallisia ongelmia, politiikkaa sekä monia henkilökohtaisia kokemuksiaan, joista tärkeimpänä voidaan mainita hänen ystävänsä yhä selvittämätön murha, jonka Rollins on myöntänyt koskettavan häntä edelleen.

Tuotanto Welldone Agency & Promotion Oy

Hinta: 25.00 €

Mulla suunnitelmissa mennä.

e.: Linkittäisin tämän kalenteriin, mutten jostain syystä osaa/tajua miten. Mulla ei näy missään mitään "linkitä kalenteriin"-juttuja. Huh
« Viimeksi muokattu: 27 Touko , 2007, 14:38:16 kirjoittanut kalela » tallennettu

Born Toulouse.
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 27 Touko , 2007, 12:11:35 »

Wow, toi ois kyl siisti. Valitettavasti en taida ehtii. Sad
tallennettu
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27 Touko , 2007, 14:41:41 »

Linkitin sen nyt. Mulla ainakin lukee viestiketjun viimeisen viestin alapuolella "Linkitä kalenteriin", pitää katsoa onko siinä joku oikka-juttu. Muuten noita voi lisäillä kalenterin kautta, eli aloittaa koko viestin postaamisen sieltä Kalenterin puolelta, jolloin juttu menee automaattisesti sekä kalenteriin, että boardille.

Varsinaiseen asiaan: Kuulostaa kyllä pirun mielenkiintoiselta, mutta aika haastava aikataulujen kannalta... Yo-viikonloppu.
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27 Touko , 2007, 14:54:08 »

Linkitin sen nyt. Mulla ainakin lukee viestiketjun viimeisen viestin alapuolella "Linkitä kalenteriin", pitää katsoa onko siinä joku oikka-juttu. Muuten noita voi lisäillä kalenterin kautta, eli aloittaa koko viestin postaamisen sieltä Kalenterin puolelta, jolloin juttu menee automaattisesti sekä kalenteriin, että boardille.
Ei näy ainakaan mulla, enkä itse asiassa löydä tuolta kalenteristakaan mitään kohtaa, mistä mun mielestä vois alottaa tapahtuman lisäämistä...
tallennettu

Born Toulouse.
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27 Touko , 2007, 15:01:27 »

Okei, katsoin nyt hieman noita oikeuksia ja ainakin koitin tehdä asialle jotain. Miltä nyt näyttää?
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27 Touko , 2007, 15:08:31 »

No nyt tuollainen "linkitä kalenteriin"-johnssoni ilmestyi, ja itse kalenteriinikin tuli "lähetä tapahtuma"-linkki, eli nyt homma varmaan skulaa. Kiitoksia.
tallennettu

Born Toulouse.
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31 Touko , 2007, 08:25:23 »

Yesh, nyt on varaus voimassa. Kun kävin eilen Lippupalvelun pisteessä tekemässä ekaa yritystä lipun hankinnan suhteen, tilaisuus oli yllätyksekseni loppuunvarattu, mutta äsken suoritettu numerovalinta puhelinpalveluun tuotti toivotun tuloksen.

Saa nähdä, vetävätkö Black Flagin machofanisiiven jätkät minua oitis turpaan, kun astelen paikalle nynny- Hüsker Dü -t-paidassani.
« Viimeksi muokattu: 31 Touko , 2007, 08:33:46 kirjoittanut Kägelberg » tallennettu

Born Toulouse.
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01 Kesä  , 2007, 23:01:43 »

Jumalauta! Ensinnäkin on uskomatonta, että joku pystyy taukoamatta puhumaan 2 tuntia ja 45 minuuttia (ei edes vesihörppyä), mutta että pystyy pitämään pauloissaan ja vangitsemaan katseen koko tuoksi ajaksi. Uskomaton esitys.

Kaikista Rollinsin käsittelemistä aiheista täytyy tässä mainita se, että hän sai minut tajuamaan, että Iggy Pop on tulossa Stoogesin kanssa Suomeen enkä ole ajatellutkaan meneväni paikalle. Perhana, vielä kun minulla on mahdollisuus nähdä yksi kaikkien aikojen rock-esiintyjistä, minun täytyy tehdä asialle jotain. Vitut, vaikkei tulisi yhtään tuttua biisiä. Minun on nähtävä Iggy.

« Viimeksi muokattu: 03 Kesä  , 2007, 16:59:00 kirjoittanut Kägelberg » tallennettu

Born Toulouse.
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #8 : 03 Kesä  , 2007, 01:15:50 »

Millasista jutuista se puhui, ja mitä mieltä se oli?
tallennettu
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 05 Kesä  , 2007, 20:01:00 »

Jonkin sortin pääteemoja olivat ainakin Suomen oleminen maailman kuudenneksi onnellisin kansakunta, Rollinsin kokemukset Iranin ja Irakin kansalaisten kanssa, erit. heidän näkemyksensä Amerikasta, ja tietysti em. isohkon länsimaan, sen tyhmän presidentin sekä uskonnollisten konservatiivien kritisointi ja mollaaminen. Kaikesta huolimatta mies sanoi ehdottomasti rakastavansa Amerikkaa siellä olevien mahtavien ihmisten vuoksi. Suuren vaikutuksen häneen ovat tehneet myös vierailunsa sodassa vammautuneiden sotilaiden luona.

Esitys oli erittäin hauska ja viihdyttävä koko ajan, mitä nyt muistaakseni noin puolentoista tunnin kohdalla oli jokin hieman tylsempi hetki. Rollinsin oli myös erittäin tarkka siitä, että sanottuaan jonkin suoralta kuulostavan mielipiteensä, hän tarkensi kantaansa heti ilmaisten yksityiskohtaisesti, miksi hän näin ajattelee, mitä hän kannallaan tarkoittaa ja mitä ei. Poikkeus tähän oli kuitenkin se, kuka on rockin oikea jumala. Se ei kuollut 70-luvulla Gracelandin kylpyhuoneeseen, vaan on kuuskymppinen ja vetää keikkaa edelleen. Mies kehui antaumuksella myös kahta muuta mukana olevaa Stoogesin alkuperäisjäsentä, Ron ja Scott Ashetonia. "Olen nähnyt, kuinka jopa Minutemenin Mike Wattia hirvittää mennä lavalle heidän kanssaan." Cheesy  Mike Watt -imitaation saattelemana tietenkin.

Pieniä yksityiskohtia tulisi pienen muistelemisen jälkeen mieleen varmaan aika paljon, mutta päällimmäisenä mielessä on nyt miehen teoriat siitä, kuinka Lähi-Itään saataisiin rauha pommittamalla Israeliin Ramonesin ekaa ja kolmatta levyä sekä Palestiinaan saman bändin tokaa ja neljättä lättyä, sekä siitä, kuinka hän sanoi ottavansa elämäntehtäväkseen villielämien kuljettamisen Amerikkaan, jotta ihmiset eivät enää kuolisi lihavuuteen ja tylsyyteen, vaan osaisivat olla kiitollisia jokaisesta päivästä.

Että semmosta... Smiley
« Viimeksi muokattu: 06 Kesä  , 2007, 20:29:22 kirjoittanut Kägelberg » tallennettu

Born Toulouse.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!