Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23 Touko , 2012, 04:16:14

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  FC Pajis (Valvojat: kluster, Überwarrior)
| | |-+  SU 2.7. SEURAAVAT PELIT
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: SU 2.7. SEURAAVAT PELIT  (Luettu 1077 kertaa)
kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #15 : 03 Heinä , 2006, 14:04:02 »

Siis meidän komen linja puolustuksessa oli aivan jumalainen. Miksan ja danin kanssa oli helmi puolustaa koska tiesi että jos vähän kämmää niin siellä on pojat paikkaamassa. Tosiaan dani piti aika tehokkaasti vasemman laidan tukossa ja mä myös kuulin tuon "teidän puolustus on ihan sekaisin kun mixa on maalissa" kommentin joka piti täysin paikkaansa!!
                                                        Mutta!!
Vaikka olimme puolustuksessa jumalaisia niin mun on pakka antaa gredittii meidän keskikentälle. Joska teki ihan helvetisti työtä siellä ja Poikakin oli tulessa aina silloin kun hänen kunto antoi myötä =) Siis aina kun puolustus pääsi katkasemaan, niin keskikenttä putsas pallon laadukkaasti pois. Siinä on helppo puolustaa kun tietää että keskikenttään voi luottaa. Sit se dadin huivipäinen kaveri teki ihan helvetisti töitä kanssa. Me like!! Me suki suki sukille tulen!!!

Ja dadiel...TJ 0  Grin Grin...onnea armeijaan  Smiley
tallennettu

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #16 : 03 Heinä , 2006, 14:28:30 »

Tosiaan dani piti aika tehokkaasti vasemman laidan tukossa ja mä myös kuulin tuon "teidän puolustus on ihan sekaisin kun mixa on maalissa" kommentin joka piti täysin paikkaansa!!

Nyt mä saanen olla eri mieltä! Siis teidän molempien - Jukan ja alokas Danin kovalla työllä vastustaja ei saanut juuri mitään aikaan. Mä seisoin siellä keskellä orpona ja nappasin ne muutamat pääpallot ja pari juoksua mutta nyt ei pidä antaa mitään turhaa krediittiä mulle kun sen joku toinen - tai jotkut toiset - ansaitsee! Mutta Jukka on oikeassa painottaessaan keskikentän uurastusta. Heti kun huomattiin että oikeita ihmisiä karvaamalla tapetaan niiden peli niin se myös tehtiin. Joskan kilometrit Mikko Malmia miesvartioidessa oli kaksinkertaiset monen muun peliin nähden.

Niin ja se pelaaja jolla oli huivi päässä, pelas vitun hyvin!
tallennettu
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #17 : 03 Heinä , 2006, 18:28:45 »

mä voin kirjottaa sulle Daniel harkkavapaa-anomuksii Shocked
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #18 : 03 Heinä , 2006, 21:22:38 »

perustetaan äkkiä joku sm-tason kyykkäjengi ni saadaan daniel pois sotimasta ja pääsee pelaamaan.
tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Chad
Full Member

Profiili
« Vastaus #19 : 04 Heinä , 2006, 08:49:06 »

Oi jos se olis niin helppoa  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!