Jutustelua
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
08 Helmi , 2012, 12:50:15
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
3265
viestiä
879
aihetta kirjoittanut
47
jäsentä
Uusin jäsen:
kmjhou
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Jutustelua
Juttualueet
Musiikki, Elokuvat etc...
(Valvojat:
kalela
,
kluster
)
Podcast #2!
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
[
1
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Podcast #2! (Luettu 1119 kertaa)
kalela
Administrator
YaBB God
Profiili
Podcast #2!
«
:
06 Elo , 2005, 12:05:09 »
Tällä kertaa ollaan pääasiassa aika erityyppistä musiikkia soittavien artistien kimpussa kuin viimeksi, joten vaikkei viimekertainen juuri sinuun kolahtanutkaan kokeile edes ensimmäisestä kappaleesta ekat 10 sekuntia ja lopeta vasta sitten jos ei maistu.
Tietyistä asioista otettiin ekan kerran jälkeen oppia ja osa virheistä toistettiin, puhe suhisee edelleen, ehkei enää ensi kerralla... Alkuun tuli ehkä hiukan paljon puhetta, mutta meistä nyt vaan tuntui siltä. Musiikillinen linja on ehkä hiukan edellistä eheämpi, tai sanokaa te!< br />
Tarkoituksena ei siis ole edelleenkään harjoittaa mitään piratismia vaan pitää hauskaa mikrofonin ja tietokoneiden ääressä sekä ennen kaikkea jakaa (meidän mielestä) hyvän musiikin ilosanomaa ja kannustaa ostamaan esiteltyjen artistien musiikkia joko CD- tai LP-muodossa esim. mahtavasta levykaupasta
Stupidosta
tai
Lifesaverista
ja elektronisessa muodossa vaikkapa
Apple Music Storesta
!
Mikäli jotakuta asianosaista alkaa häiritä se, että tuossa pätkässä on teidän musiikkia, ilmoittakaa ja homma häviää jakelusta heti!
DISCLAIMER: Music in the recording is there just to support the artists and spread the word about good music. However, if you as a an owner of the rights for the corresponding music wish this file to be removed from this site, let us know and it will happen immediately!
Ja sitten asiaan:
Kopioi koneellesi (66mt)
Stream
tallennettu
"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
Re: Podcast #2!
«
Vastaus #1 :
06 Elo , 2005, 12:34:06 »
kouhousti tässä..
tsekatkaa ihmeessä tämä. vaikkei esim. edellisen hiphop-vivahteisuus olisikaan kolahtanut, se ei tarkoita että myös tämä olisi musamakusi rajojen ulkopuolella. aika rehtiä meininkiä ja noi artistit on sellaisia, joita meinasin kuitenkin mehustaa kavereilleni. Eli kuunnelkaa suoraan tästä, niin säästytte evankelioinniltani :-)
Ja --- kun me tällainen vaiva ollaan taas nähty tämän tekemiseksi, vastapalvelukseksi pyytäisimme jonkinnäköistä kommenttia. Jos ei muuta niin yksisanainen vastaus, sanan saatte valita itse. Sen voimalla tätä tehdään, teemme myös mielellämme jatkossakin mikäli hyvälle musiikille vain löytyy tilausta.
kiitos!
«
Viimeksi muokattu: 06 Elo , 2005, 12:35:38 kirjoittanut kluster
»
tallennettu
"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #2 :
06 Elo , 2005, 13:47:20 »
niin ja se yksi biisi, josta ei nimeä mainita, on tietenkin Mars Voltan Inertiatic ESP, mainiolta De-Loused In The Comatoriumilta a.k.a. meduusalevyltä.
tallennettu
"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
kuppis
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #3 :
06 Elo , 2005, 16:19:16 »
Kuuntelin piste
Tykkäsin huutomerkki
Vihasin Mars Voltaa ajatusviiva huutomerkki Periaatteesta piste
Rokki on kivaa kysymysmerkki
Opetelkaa käyttämään niitä johtoja sulut tarkistakaa liitännät sulut kiinni piste
Tahdonko lisää kysymysmerkki Tahdon lisää piste
Soittakaa Paranoid piste Tai oikeesti älkää sittenkään huutomerkki
Jeeeeeeee piste
.
tallennettu
Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #4 :
06 Elo , 2005, 18:39:50 »
Nyt kun kyseessä ei ollut ensimmäinen lähetys, niin ohjelmaa ei voinut lähteä kuuntelemaan uutuudenviehätyksen satulassa. Nyt ajatteli, että onkohan pojilla joitain uusia ideoita, ja että voisinkohan minä sitten oikeasti kiinnostua jostain shown esittelemästä taiteilijasta.
Olihan se rokkipainotteisempi, juu; yllätyin positiivisesti sen suhteen! Ryhmittymäjuhla kuulosti hyvältä, paitsi että uusissa indierokkibändeissä on kaikissa vähän sama "vika": ne kuulostaa mun korvaan joko The Hivesilta, The Strokesilta tai Franz Ferdinandilta. The Hiveskin (ihan btw) kuulosti joltain edellämainituista. Pään pudistelemista YUP:lle voin jatkaa edelleen.
Mikään ei oikein kunnolla pompannut silmille podcast #1:n Ragen tapaan, mikä tosin sattoi johtua tämänkertaisen tarjonnan suuremmasta homogeenisuudesta. Niin, jos esim. Linoleum olisi soinut viime lähetyksessä, olisi vaikutus varmasti ollut Marian tapainen.
Äijät, te kuulostatte hyviltä eetterissä! Mua vituttaa kaikki tietokoneen äärellä istuminen, koska mulle se meinaa sitä, että mä tuhlaan elämääni, aikaani, lomaani ja kesääni, mutta niin kauan, kun mä en keksi mitään muutakaan, niin minä kuuntelen, jos jaksatte lisää tehdä. Kiitos tästäkin castista, toivottavasti jatkoa seuraa.
tallennettu
Born Toulouse.
kalela
Administrator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #5 :
06 Elo , 2005, 19:04:47 »
Samat kaksi miestä jälleen kommentoimassa, paljon kiitoksia teille! Kaiden pointti siitä, että kaikki indierokkibändit kuulostavat samalta on hyvä. Mutta se mikä tuossa on jännää on se, että kaikki ei kuuntele musiikki kronologisesti. Esim. minä törmään bändeihin, genreihin jne. aika sattumanvaraisessa ja sekavassa järjestyksessä. Saattaa olla, että edelleen pidän moni covereita alkuperäisinä ja tiettyjä tämän hetken bändejä jonkun genren uranuuratajina vaikka genre olisi jo vuosikymmeniä vanha. Eli, jos mä sen enempää taustoihin tutustumatta olisin kuunnellut pitkään Apocalypticaa ja sitten kuulisin yht'äkkiä ekaa kertaa alkuperäisiä Metallican biisejä saattaisin pitää niitä täysin mielenkiinnottomina ja huonoina "versioina".
Mä oon elokuvien suhteen miettinyt, että se on loppuen lopuksi ihan ymmärrettävää, että samanlaisia elokuvia tehdään yksi toisensa jälkeen. Onhan se eri juttu odottaa jotain elokuvaa, katsella trailereita ja sitten mennä ensi-iltaan kuin kaivaa jostain joku vanha elokuva mistä ei juurikaan tiedä mitään. Sillä joka vuosihan sitä syntyy uudet ihmiset tähän maailmaan ja niille nää uudet "versiot" vanhoista elokuvista on ihan oikeasti uusi juttu ja monille jopa se "alkuperäinen" juttu.
Tulikohan se ajatus mitenkään ymmärrettävässä muodossa ulos?
tallennettu
"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
kuppis
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #6 :
06 Elo , 2005, 19:42:42 »
Tuli vaan mieleen tuosta Kaiden mainitsemasta homogeenisestä tarjonnasta, että olisi hauska kuulla poikien tekevän sellaisen lähetyksen, missä he itse eivät tiedä mitä laittavat eetteriin. Eli Shuffling päälle ja kommentit biiseistä jälkikäteen.
tallennettu
Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
kalela
Administrator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #7 :
06 Elo , 2005, 19:51:30 »
Loistava idea, mikäli se minusta on kiinni niin tuo tehdään!
tallennettu
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #8 :
07 Elo , 2005, 14:29:20 »
Toka tuli kuunneltua, kuten ekakin.
Yllätys tai ei mutta mulle toi toka toimi paremmin, koska en niin konesäksätysihmisiä ole. Mutta kun nyt muutaman hipitihopitin kuuntelin niin ei se niin kauheeta ollu ku sillon joskus teininä, kun ainoa hyväksyttävä musa oli kaikki Iron Maidenin ja Kissin välillä.
Strokesit ja Hivesit on alkanu kiinnostaa nyt vähän enemmän näiden Castien jälkeen, olkoonkin että pieni kiinnostuksen kipinä on ollu jo jonkin aikaa.
Ja siitä noi kyseiset pändit saa kiittää The Vinesiä, joka putoo muhun kovaa ja näissä on kyllä jotain samaa autotallirokkimeininkiä.
Loistavaa että tämmösiä joku jaksaa vääntää, pitäkää homma elossa!
Niin ja missä viipyy viikottaiset studion yllätysvieraat (superjulkkikset tietenki)? Olis ihq jos antaisitte esim. Antti Tuiskun soittaa suosikkikappaleensa joskus!
tallennettu
Oh-no! Not the steel chair!
Überwarrior
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #9 :
07 Elo , 2005, 21:42:42 »
Kyl mää kohta kans kommentoin, en oo ehtinyt kuunnella ku vasta ihan alkua.
tallennettu
Eero
Full Member
Profiili
«
Vastaus #10 :
26 Loka , 2005, 09:28:23 »
Hyvää matskuu - oon nyt täs NOFX-kohdassa ja siit tulee jättiläisiso piste koska ne on rautaisinta.
tallennettu
don't be fooled by the roxx that i got
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #11 :
18 Huhti , 2006, 00:31:24 »
Aikoinaan kun et jaksanut kuunnella ääntä vaan kaipasit hiljaisuutta, pystyit laittamaan soimaan tyhjän kasetin. Nykyään pystyt kuuntelemaan myös esim. tyhjiä cd:itä sekä - tietysti - tyhjiä tiedostoja.
http://www.silentpodcast.com/
Itse latasin tuolta Ciccone Youthin (silence)-biisin (mulla ei oo Sonic Youtheja koneella) sekä kaikkien hiljaisten biisien esimummovaariäiti-isukin, John Cagen 4'33'':n. Ne on mua kiinnostavia hiljaisuuksia.
«
Viimeksi muokattu: 18 Huhti , 2006, 00:43:08 kirjoittanut Kaide
»
tallennettu
Born Toulouse.
Sivuja:
[
1
] |
Siirry ylös
Tulostusversio
« edellinen