Mä oon tulossa.
Tosin vasta töistä suoraan, eli siinä puol ysin ja ysin välillä. Toivottavasti ei aiheuta vaivaa, tai miten tää "myöhästyneitä ei huolita" -juttu meneekään. Noi pelit on nimittäin taas vaihteeks päivän kohokohta (taitaa olla aika tylsä elämä

), joten jos mua yritetään kusta ulos, niin mä tuun kusemaan veskojen nilkoille... Mulla on itseasiassa ihan vitusti iltavuoroja koko kesän, joten aika usein tulen pääsemään vasta samoihin aikoihin.
Ali-/ylivoimalla pelaamisesta: harvoin tulee yhtä epätasaisia jengejä kuin su:na. Mun mielestä niissä et toisella on yks enemmän ei aiemmin kuitenkaan mitään ongelmia oo ollut. Oikeestaan itse tykkään jopa pelata alivoimalla, koska silloin voi keskittyä vastahyökkäyksiin, kun toinen yrittää yhtä epätoivoisesti maalia kuin Suomi eilen.
Mä en kyllä kannata sellasta että vedetään jotain rajaa siihen, montako tyyppiä otetaan ja sitten ei päästetä niitä jotka tulee myöhässä koska duunit loppuu myöhään tai jotain. Lähimuistissa on vain yksi kerta kun meitä "porukkaan" kuuluvia on oikeasti ollut aivan helvetisti, viime kesänä, ja silloin jaettiin porukka kolmeen ja pelattiin 20 min pelejä. Se oli muuten ihan helvetin mageeta.
Mikäli tilanne on sellanen että ollaan otettu jotain junnuja mukaan pelaamaan koska on ollut liian vähän väkeä, ja SEN jälkeen on tullut vielä huomattavasti lisää "porukkaan" kuuluvia, on vähän tyhmä potkia enää junnuja pois. Et "kiitti ku tuurasitte, painukaa nyt ***tuun" ei oo kamalan hienoa.
Kannatan siis vaihtoja ja kentällä olevan pelaajamäärän rajottamista 8+1:teen tai 9+1:teen, mut ensisijaisesti pelaa aina porukkaan kuuluvat tyypit ja sitten vasta junnut. Ja aivan ensisijaisesti pelaa ne, jotka on täällä ilmoittanut tulostaan.
Ali/ylivoimasta: Kyllähän sitä voi pitää haasteena, että alivoimainen jengi tekee maalin tai voittaa, mutta itse en henk. koht. pidä jatkuvasta vastahyökkäyspelistä ja varsinkin sellasesta, että on pakko pelata vastahyökkäystä koska jos yrittää "pyörittää" ja panostaa rakenteluun, imee omiinsa. Välilllä kun nää pelit menee sellaseks ala-astemaiseks päästä päähän -juoksuksi, joissa ketään ei kiinnosta juosta alaspäin mutta kaikilla riittää intoa hyökätä. Playing football is very much like making love to a beautiful woman, paitsi että lopussa kiitos seisoo eikä päinvastoin.
En muuten tiedä vielä, tuunko tänään. Luultavasti.