Jutustelua
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
22 Touko , 2012, 07:09:52
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
3265
viestiä
879
aihetta kirjoittanut
47
jäsentä
Uusin jäsen:
kmjhou
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Jutustelua
Juttualueet
FC Pajis
(Valvojat:
kluster
,
Überwarrior
)
9.6 torstaina pelit
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
[
1
]
2
|
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: 9.6 torstaina pelit (Luettu 1526 kertaa)
Überwarrior
Moderator
YaBB God
Profiili
9.6 torstaina pelit
«
:
05 Kesä , 2005, 23:58:04 »
9.6 pelit Pajiksella, klo 19:00.
Vois miettiä hieman pelaajamäärän rajoittamista. Ehdotuksia?
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
Re: 9.6 torstaina pelit
«
Vastaus #1 :
06 Kesä , 2005, 14:37:06 »
Joo, tossa on jo threadi tiistaipelejä varten.
Tosta pelaajamäärän rajoittamisesta... Tavallaan mun tekisi sanoa, että nää äskettäin pelailemaan tulleet vähän nuoremmat kaverit voisivat olla se porukka, josta ihmisiä ruvettaisiin rajoittamaan.. Ihan vain senkin takia, että ne käyvät omallakin porukallaan pelailemassa. Myöskin tuntuu silleen vähän hassulta että vaikka Huopaniemi, joka käsittääkseni on tän koko fudisporukan ihan ekoja tyyppejä, joutuis jättämään liikakansoituksen vuoksi väliin "oman porukkansa" pelejä. Jos nyt yhtään ymmärrätte mitä ajan takaa.. Ikäänkuin (esimerkkihenkilömme) Huopaniemi näkee paljon vaivaa kasatakseen porukan huomatakseen vain, ettei enää itse mahdu mukaan
Ehkä tärkein argumentti kuitenkin se, että näillä yksillä on omatkin pelit, käsittääkseni ainakin perjantaisin käyvät. Eli tavallaan kukaan ei jäisi kuitenkaan ilman jalkapalloharrastusta. On kyllä helvetin epäkiitollista hommaa ruveta yhtään kenellekään sanomaan että "sori ei nyt mahdu"
Toi myöhässä tulevien ulos kuseminen on siinä mielessä vähän hankala homma, että voi olla porukkaa jolla on duuneja yms. velvollisuuksia, joille nyt vaan ei voi mitään.
tallennettu
"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Überwarrior
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #2 :
06 Kesä , 2005, 16:33:57 »
Joo, junnut ulos mikäli niitä on liikaa. Sanoin perjantaina sille yhelle isolle tyypille joka on käynyt pelaamassa, että me pelataan ja että heiltä voi tulla pari tyyppiä, mutta niitä tulikin koko ikäluokka. Sitäpaitsi tää Markus Hentun broidi oli niin fiasko, että meiän peleihin pitää myös saada joku yleisen taidon alaraja. Ja se yks vitun ärsyttävä jätkä joka juoksee aina sukille, juoksi taas sukille.
Ei ole myöskään kivaa jos kentällä on enemmän kuin 8 + 1 pelaajaa, joten ehdotankin myös siihen että loput vaihtoon. Niille, jotka aina ruikuttaa että "ei mitää vaihtoi hei pelataa ny vaan" niin sanotaan vaan että ihan hyvin ne vaihdot toimii kun niitä tekee tarpeeks usein, ja jotakuta alkaa aina "väsyttämään" kun pitäis puolustaa: siinä kohtaa vaihtoon lepäämään. Jos pelaajamäärä on muutenkin optimaalinen 8 + 1, pelissä on sen verran tilaa ja tempo sen mukainen, että kyllä siellä saa tehä hommia ihan tarpeeks jokaisella osa-alueella. Sellasenkin pointin myötä vaihdot on ihan hyvä juttu.
Myöskin, jos on lukumäärältään epätasaiset jengit niin vaihto pystyyn. Taas ruikuttajille, ensinnäkin haistakaa paska, ja sitten kokeilkaapa itse joskus pelata alivoimalla pitkällä kentällä. Tulokset on aina niin kuin eilen: 5-0 vai oliko 6-0.
Ihan samalla tavalla ku käytetään liivejä ja optimoidaan maalien välistä etäisyyttä, voidaan nähä vähän vaivaa pelaajamäärillä kikkailuun.
---
Niin kuin Joska sanoi, ylimääräiset jätkät elikäs tuntemattomat ja junnut ulos, jos meitä on tarpeeks. Ja tarpeeksi taitaa olla 14-16 tyyppiä.
tallennettu
rekku
Full Member
Profiili
«
Vastaus #3 :
06 Kesä , 2005, 17:14:06 »
Tullaan
tallennettu
Profiili
«
Vastaus #4 :
06 Kesä , 2005, 17:18:46 »
en pääse torstaina
edit: pääsenpäs
«
Viimeksi muokattu: 09 Kesä , 2005, 14:22:39 kirjoittanut Ville
»
tallennettu
Dj Heinae
Sr. Member
Profiili
«
Vastaus #5 :
06 Kesä , 2005, 21:49:37 »
Lainaus käyttäjältä: Überwarrior - 06 Kesä , 2005, 16:33:57
Joo, junnut ulos mikäli niitä on liikaa. Sanoin perjantaina sille yhelle isolle tyypille joka on käynyt pelaamassa, että me pelataan ja että heiltä voi tulla pari tyyppiä, mutta niitä tulikin koko ikäluokka. Sitäpaitsi tää Markus Hentun broidi oli niin fiasko, että meiän peleihin pitää myös saada joku yleisen taidon alaraja. Ja se yks vitun ärsyttävä jätkä joka juoksee aina sukille, juoksi taas sukille.
Ei ole myöskään kivaa jos kentällä on enemmän kuin 8 + 1 pelaajaa, joten ehdotankin myös siihen että loput vaihtoon. Niille, jotka aina ruikuttaa että "ei mitää vaihtoi hei pelataa ny vaan" niin sanotaan vaan että ihan hyvin ne vaihdot toimii kun niitä tekee tarpeeks usein, ja jotakuta alkaa aina "väsyttämään" kun pitäis puolustaa: siinä kohtaa vaihtoon lepäämään. Jos pelaajamäärä on muutenkin optimaalinen 8 + 1, pelissä on sen verran tilaa ja tempo sen mukainen, että kyllä siellä saa tehä hommia ihan tarpeeks jokaisella osa-alueella. Sellasenkin pointin myötä vaihdot on ihan hyvä juttu.
Myöskin, jos on lukumäärältään epätasaiset jengit niin vaihto pystyyn. Taas ruikuttajille, ensinnäkin haistakaa paska, ja sitten kokeilkaapa itse joskus pelata alivoimalla pitkällä kentällä. Tulokset on aina niin kuin eilen: 5-0 vai oliko 6-0.
Ihan samalla tavalla ku käytetään liivejä ja optimoidaan maalien välistä etäisyyttä, voidaan nähä vähän vaivaa pelaajamäärillä kikkailuun.
---
Niin kuin Joska sanoi, ylimääräiset jätkät elikäs tuntemattomat ja junnut ulos, jos meitä on tarpeeks. Ja tarpeeksi taitaa olla 14-16 tyyppiä.
Tässä ketjussa on puhuttu paljon hyvää asiaa ja olen suurimmissa määrin samaa mieltä mainituista jutuista. Toisaalta mieleni tekee takertua tuohon Mixan pointtii, jossa otit kantaa alivoimalla pelaamisesta: Mielestäni noinkin väkirikkaassa pelissä ei yhden pelaajan yli- tai alivoima niinkään paljoa vaikuta! Toiseen jengiin sattui vaan tulemaan paljon ns. väkeviä yksilöitä jotka sitten aiheuttivat hallan häviäjien hyökkäyspäässä.
Mutta tosiaan: Toi "junnut syrjään" on ihan hyvä idea...Kannatetaan!!!
tallennettu
Cha'mone!
rekku
Full Member
Profiili
«
Vastaus #6 :
06 Kesä , 2005, 21:56:08 »
Heinällä on kyl pointtia tos sen jutussa.Ei ole 1 eikä 2 kertaa käynyt niin että alivoimainen joukkue on voittanut.
;)Muuten samaa mielä asiasta.
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #7 :
06 Kesä , 2005, 22:03:34 »
Minuakaan ei nuo jengien yli/alivoimat ole niin haitanneet.
Totta on tietenkin se, että se jossain määrin vaikuttaa voimasuhteiden tasapainoisuuteen, mutta toisaalta oon yrittäny ottaa sen aina haasteena.. ne jotka pärjää against all odds on niitä kovimpia jätkiä
tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #8 :
07 Kesä , 2005, 00:13:38 »
Joo, eihän se aina näy. Ja myönnettäköön että eilen teillä oli kyllä selkeästi parempi jengi kun meillä.
En kyllä silti pyytele eilistä valitustani anteeks, koska niin kuin aika usein, mun harteille jäi jengien tekeminen, sekottaminen ja vaihtojen "määrääminen". Teillä oransseilla sitten tuppasi koko ajan olemaan se yks ekstra-pelaaja, ettekä monista pyynnöistä huolimatta laittaneet sitä vaihtoon. Eli ens kerralla joku hemmetin res. upseeri tai res. aliupseeri voi käyttää ääntänsä ja ottaa vähän komentoa, minä en ole käynyt johtajankoulutusta. Voin siis tukkia turpani ja odotella että joku muu jaksaa laittaa pallon keskiympyrään. Tällasta apinalaumaa kun yrittää ehostaa, saa joskus vihat niskaansa...
tallennettu
lasinilkka
Full Member
Profiili
«
Vastaus #9 :
07 Kesä , 2005, 00:23:50 »
joo ma tuun pelaamaan
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #10 :
07 Kesä , 2005, 01:03:19 »
Se on mun mielestä ihan hyvä, että löytyy jengiä jotka haluaa viedä touhua eteenpäin ehdottamalla juttuja tai vaan haluaa pitää homman hanskassa pitämällä vähän jöötä.
Ja uskoakseni tämä kaikki tapahtuu ihan hyvässä hengessä, ei mun kuullakseni tai käsittääkseni jne oo kukaan saanu mitään vihoja niskaansa (paitsi jukka vissiin vähäsen timolta kun se on ollu puolustamassa timoa vastaan)
tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #11 :
07 Kesä , 2005, 01:08:42 »
Lainaus käyttäjältä: kluster - 07 Kesä , 2005, 01:03:19
Se on mun mielestä ihan hyvä, että löytyy jengiä jotka haluaa viedä touhua eteenpäin ehdottamalla juttuja tai vaan haluaa pitää homman hanskassa pitämällä vähän jöötä.
Ja uskoakseni tämä kaikki tapahtuu ihan hyvässä hengessä, ei mun kuullakseni tai käsittääkseni jne oo kukaan saanu mitään vihoja niskaansa (paitsi jukka vissiin vähäsen timolta kun se on ollu puolustamassa timoa vastaan)
Olet oikeassa. Ja ei oo tullu vihoja, vähän vaan välillä aina vikinää että "miksei jengit oo jo tehtyinä" jne. Eli niinku on jo tapahtunut, liivi-pussi kiertämään ja kaikki saa osallistua.
Joska, nyt nukkumaan, huomenna on koulupäivä!
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #12 :
07 Kesä , 2005, 22:53:02 »
jep, mä olen tulossa torstaina pelaamaan..
tallennettu
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #13 :
08 Kesä , 2005, 18:36:40 »
Tajusin just, et mun bissenmetsästys on tyssäämässä alkuunsa, sillä mullahan on ainakin nyt kesäkuun ajan joka ti ja to toinen meno klo 18-20, eli en vältsyy pääse paikalle kuin ainoastaan su:ina.
tallennettu
Born Toulouse.
kuppis
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #14 :
08 Kesä , 2005, 20:13:59 »
En pääse seiskaksi. Tulen siinä ennen kasia.
tallennettu
Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Sivuja:
[
1
]
2
|
Siirry ylös
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »