Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 07:08:41

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  FC Pajis (Valvojat: kluster, Überwarrior)
| | |-+  ---- pajispelipistepörssi! ----
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: ---- pajispelipistepörssi! ----  (Luettu 2747 kertaa)
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« : 04 Kesä  , 2005, 11:44:31 »

Kaikki hyöty irti digiajasta! Jos kiinnostaa, niin tänne saa ilmottaa peleissä tehdyt maalit. Ei ole mitään raportointipakkoa, mutta jos haluaa niin tässä voi pitää kirjaa että kuka täällä se kultakenkä on. Eli minä en rupea ja minua ei kiinnosta kysellä keneltäkään "no montas teit", mutta lupaan päivittää tätä listaa jos ihmisiä kiinnostaa pitää kirjaa maaleista!

Mä lupaan tarjota bissen pistepörssin voittajalle kauden lopuksi Smiley (Mikäli näitä maaleja kirjataan tyyliin yli kaks. Ja täähän perustuu rehellisyyteen, ai ai ai sitä poloista joka ilmasen kaljan toivossa parantelee stattejaan!)

(Ai miten niin tylsää duunissa?)

Pelaaja                   -Maalit   -MoM

Timo R 16 14.7.
Heinä 16 Ei
Joska 15 7.7., 21.7.
Mikko 14 9.6.
Tabermann 11 21.6.
Einari 7 16.6.
Markku 6 Ei
Max 6 Ei
Kaide 5 19.6.
Jukka 5+x 3.7.
Hannes 5 Ei
Daniel 4 12.6.
Jake 3 Ei
Richard Hustler 1 Ei
Timo L 1 Ei
Suokas 1 Ei
Ilkka 0 Ei
Mibi 0 Ei
Timo K 0 Ei
Toni L 0 Ei
Markus 0 Ei

---
EDIT:

4.7. eikulle 1 maali, kaidelle 1 maali, itselleni 2, Jakelle 2.  Poistelin kanssa noi maalinilmoitteluviestit. Näin se isoveli valvoo ja sensuroi pientä ihmistä. nilliti nilliti. -J

30.6 lisätty tiistain 28.6 peleistä maaleja Rikulle 1, Maxille 3, Mikolle 1 sekä Tabermannin ilmoittamat yhteensä 5 maalia.

-M

1.7 otettu Kaidelta 2 maalia pois ja lisätty MoM 19.6.

-M

12.7 lisätty maalit Heinälle, Hannekselle, Chameleolle ja Chadille.

-M

14.7 lisätty maalit Heinälle ja Ransulle.

-M

15.7 lisätty maali Eikulle ja Tabermannille ja MoM Timo R:lle.

-M

21.7 lisätty vihdoinkin Danielille yksi maali.

-M

21.7 lisätty neljä maalia Timo R:lle.

-M

22.7 lisätty Heinälle ja Tabermannille eilisistä peleistä maalit ja Joskalle MoM.

-M

22.7. lisätty Markulle 1 maali ja itselleni 3 (nyt muistin, se kolmas maali oli sellainen suht tussukka veto siitä suoraan maalin edestä.. loistava yksilösuoritus kuitenkin sinänsä  Grin )

25.7. hansu, ville, heinä, rannikko +1 maali, minä +3. -J

25.7. lisätty jukalle yksi maali, eikun pyynnöstä..! :-) -J

25.7. lisätty mulle kaks maalia. Kelatkaa, tein enemmän maaleja ku pistepörssin kärki. -M

18.8. Yritin vähän lisäillä maaleja noiden vanhojen ilmotusten perusteella. Tuoppi on hyvää vauhtia menossa mun kurkusta alas kun oon ainoa joka laittaa omat maalinsa (eipä uskoisi ensinäkemältä). -M

9.9. Lisäsin kuluvan viikon peleistä Heinälle 2 maalia, Einarille yhen ja itelleni 2. Joska saa lisätä omansa. -M
« Viimeksi muokattu: 09 Syys  , 2005, 16:58:45 kirjoittanut Überwarrior » tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 04 Kesä  , 2005, 16:43:39 »

Hauska idis, mutta pitää tällaset ikitopparit kuivin suin aika kauan...tarjootko bissen jos oon top 5:ssä?
tallennettu
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #2 : 04 Kesä  , 2005, 17:59:07 »

hyvä hyvä...  kyl mun mielest pitäs laskee noi maaliinn johtaneet syötöt... muute mä en ainaskaa syötä enää ollenkaa vaa jahtaan maalikuninkuutta Roll Eyes Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 05 Kesä  , 2005, 05:29:25 »

Mä haastan muut tarjoamaan bissen erinäisille kuninkaille. itse ansaittu kuninkuus on aina kaljan arvoinen juttu  Huh
tallennettu

Chad
Full Member

Profiili
« Vastaus #4 : 05 Kesä  , 2005, 12:41:59 »

Pelaaja                   - Pisteet    - Syötöt    - Vuoden pelaaja

Tost puuttuu maalit    Grin
tallennettu
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05 Kesä  , 2005, 17:03:53 »

Toivottavasti tää ei tosiaan difu-intoon hirveesti vaikuta, kyseessähän on kuitenkin vain yksi kalja.
tallennettu

Born Toulouse.
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #6 : 06 Kesä  , 2005, 14:27:15 »

mä poistan tommosia ihan pelkästään ilmotusluontoisia viestejä tästä ketjusta, muu keskustelu saa jäädä tottakai paikalleen.
tallennettu

kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #7 : 07 Kesä  , 2005, 22:50:39 »

Niin, mua itseänikin on ruvennut mietityttämään noiden syöttöjen laskemisen kohtalo.. vaikuttaa hankalalta, mutta lisää mielipiteitä toivottaisiin asiasta.. :-o
tallennettu

Jaakki
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : 09 Kesä  , 2005, 13:29:43 »

Mitämitäh?

Heinä saanut kesämasun kulkemaan tiistaina. Heti näkee kun meikäläinen ei ole paikalla... Wink Taisin mäkin sunnuntaina kerran vahingossa osua.
tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #9 : 09 Kesä  , 2005, 15:03:39 »

Tähän pitäis laittaa jotkut kertoimet, jotta saatais kaikki kisaan mukaan. Mä oon viimesessä kahdessa pelissä pelannut keskikentällä tai puolustuksessa, mutta en oo edes päässyt vetämään! (pari kertaa puskenu päin /&#%¤) Tosin, ei haittaa yhtään kunhan joukkue pelaa hyvin Smiley. Syöttöjä on hieman, tai hyvin hieman tai hieman hyvin hankala laskea.

tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #10 : 09 Kesä  , 2005, 15:52:06 »

Joo.. kai se on aika tunnettu fakta, että pakit ei pistepörssissä juhli.. myöskin syöttöjä on helvetin ärsyttävä ruveta sen kummemmin miettimään.. itse ajattelin soveltaa sellasta johtosääntöä, että mikäli syöttö on niin siisti että jää omaan mieleen niin sitten sen voi tänne lisätä hyvällä omallatunnolla :-)

Ja siis koko tän pistepörssin idis oli lähinnä tarjota mahdollisuus hiukan seurailla omaa menestystä ja mahdollisesti lesota kanssapelaajille.. Tuskin kukaan on niin köyhä että siirtyy yhden oluen vuoksi tiimipelaajasta itsekkääksi paitsiossa kärkkyjäksi  Grin

Ihan hyvä pointti Kaidella että ei kai nyt kukaan herranjumala tän vuoksi rupea pelityyliään muuttamaan, muuta kuin ehkä tsemppaamisen osalta.
tallennettu

Jaakki
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : 09 Kesä  , 2005, 17:12:48 »

Joo.

Mä ainakin lupaan tarjota itselleni kaljan, mikäli en ole kesän jäljiltä maalipörssin kärjessä. Näin mä olen ainakin omalta osaltani win-win -tilanteessa, joten ei tartte pelityyliä muuttaa. Ellei Heinä halua tehdä musta taas pakkia.  Cool

Tunnettu fakta, mutta kirjataan vielä kerran: töissä on aika tylsää.
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #12 : 09 Kesä  , 2005, 18:18:39 »

Töissä on kyllä täälläkin aika tylsää.. onneks tossa vieressä on tommonen laajakuvatelkkari, josta eurosport kakkosen kautta voi tsiigailla kreikka-ukraina -matsia pahimpaan vitutukseen..  Grin

(sori, oli pakko)
tallennettu

Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #13 : 10 Kesä  , 2005, 00:47:56 »

Syötöt on aika hankalia, ne vois unohtaa Smiley Voidaan kuitenkin aina äänestää Man of Matchia ja katotaan kuka on saanut eniten MoM-ääniä kauden lopussa. Äänestän itseäni heti.
tallennettu
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #14 : 10 Kesä  , 2005, 03:23:30 »

ma aanestan kans miksaa. armotonta puurtamista keskustassa ja siihe viel pari maalii
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!