Hmmo.
Mä ostin just tänään uudet nappikset, ja lyhyen käyttötestin jälkeen vaikutti perkeleen hyvältä. Yks juttu vaan (varsinkin kun miettii niitä kauhuskenaarioita mitä sulta on kuullut liian pienistä nappiksista), mikä tuli mieleen, on se, että jos sittenkin olen ostanut hiukan liian pienet plääkät.
Oli nimittäin isovarpaat tunnin pelailun jälkeen aavistuksen kipiät. Todennäköistähän on se, että ne venyy aavistuksen ja että nauhojen kireydellä pystyy vähän vähentämään painetta ukkovarvasparkoihin.
Mutta siis, pointtina oli se, että mulla on tossa sitten vanhat juurikin about 42-kokoset nappikset. Ne on melko slicksit varsinkin päkiän kohdalta ja oikeassa kengässä on kaksi reikää, mutta niitä voi ainakin mun puolesta lainata että pääset sitten pelailemaan.
Mä olisin pelaillut niillä ihan iloisesti, ellei olisi nappiskärpänen iskenyt. Mitään rahaa en niistä pyydä, ne on melko loppuunajetut, mutta jos jotkut kengät on hakusessa niin sovita niitä ihmeessä. Kyllä niillä vielä juoksee ja ehkä potkaiseekin

Saadaan sutkin näin sitten sinne karvaamaan kuin pieni ja helvetin nopea ameeba