Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 07:05:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  FC Pajis (Valvojat: kluster, Überwarrior)
| | |-+  Ostetaan käytetyt nappikset
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ostetaan käytetyt nappikset  (Luettu 555 kertaa)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« : 03 Kesä  , 2005, 20:27:03 »

Mörö.

Yks syy siihen, miksi mun kiroiluja ei olla päästy vielä tänä kesänä Pajiksella kuulemaan on se, että mulla ei oo sopivia fudauspopoja. Eli, haluan ostaa joltakulta esim. pieneksi jääneet riittävän hyväkuntoiset nappikset, koko n. 42.

Jos sinulta löytyy kuvausta vastaavat kengät, pistä viestiä tänne niin sovitaan, milloin tulen kenkiä testamaan; haluaisin kuitenkin kokeilla kenkiä ainakin yhden pelikerran ennen ostopäätöstä.

Kaide
tallennettu

Born Toulouse.
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 04 Kesä  , 2005, 01:30:23 »

Hmmo.

Mä ostin just tänään uudet nappikset, ja lyhyen käyttötestin jälkeen vaikutti perkeleen hyvältä. Yks juttu vaan (varsinkin kun miettii niitä kauhuskenaarioita mitä sulta on kuullut liian pienistä nappiksista), mikä tuli mieleen, on se, että jos sittenkin olen ostanut hiukan liian pienet plääkät.

Oli nimittäin isovarpaat tunnin pelailun jälkeen aavistuksen kipiät. Todennäköistähän on se, että ne venyy aavistuksen ja että nauhojen kireydellä pystyy vähän vähentämään painetta ukkovarvasparkoihin.

Mutta siis, pointtina oli se, että mulla on tossa sitten vanhat juurikin about 42-kokoset nappikset. Ne on melko slicksit varsinkin päkiän kohdalta ja oikeassa kengässä on kaksi reikää, mutta niitä voi ainakin mun puolesta lainata että pääset sitten pelailemaan.

Mä olisin pelaillut niillä ihan iloisesti, ellei olisi nappiskärpänen iskenyt. Mitään rahaa en niistä pyydä, ne on melko loppuunajetut, mutta jos jotkut kengät on hakusessa niin sovita niitä ihmeessä. Kyllä niillä vielä juoksee ja ehkä potkaiseekin Smiley Saadaan sutkin näin sitten sinne karvaamaan kuin pieni ja helvetin nopea ameeba

« Viimeksi muokattu: 04 Kesä  , 2005, 01:32:47 kirjoittanut kluster » tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 04 Kesä  , 2005, 06:32:40 »

Tulipahan muuten nauhojen kireysasteesta mieleen että millä tavalla porukka yleensäkkään sitoo nauhansa? Joskan kanssa spekuloitiin asiaa aikasemmin tänään päivällä ja minä kyllä pidän helvetin löysällä, paitsi viimeisestä kohtaa kiristän. Tällä tavalla ei jalkapohjat kramppaile ja veri kiertää. Tosin potkut saattaa lähteä huonommalla touchilla ja jalka hölskyä, mutta mulla ei oo ollu jalat ikinä kipeät pelin jälkeen.

Joska ja Kaide, voitte antaa sitten ne yhet ylijäämänappikset Ruoholahden Saviolalle.
tallennettu
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #3 : 04 Kesä  , 2005, 10:36:03 »

kyl mä ainakin pidän niit kenkii kireellä. taittuu muuten nilkat tiukoissa käännöksissä
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 04 Kesä  , 2005, 11:31:54 »

Musta kanssa tuntuu, että noiden uusien nappiksien kanssa mun kannattaa pitää melko kireellä.. Eipä nimittäin pääse jalka liikkumaan eteen- tai taaksepäin -> isovarpaat törmäilee vähemmän ja vältytään trendikkään mustilta varpaankynsiltä.

Yleisemmälläkin tasolla kyllä on ihan 1:1 -vastaavuus sen kanssa, että mitä kireemmällä nappikset, sitä parempi "TATSI".

Ttu siellä mitään verta tarvita, ei ne parissa tunnissa kuolioon mee! verta voi sitten purskautella kentälle, jos johonkin. arr
tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 04 Kesä  , 2005, 14:40:45 »

Ei mitään nappiksia tarvita!!!!!

Fusse ei ole välineurheilua!!!!

Oravilla on häntä!!!!
tallennettu

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #6 : 04 Kesä  , 2005, 18:03:34 »

jukkakin jakelee humalaisen viisauksia täällä niinku minäkin Cry
tallennettu
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06 Kesä  , 2005, 01:03:28 »

Josikon ex-kengät oli mulle vähän isot, mutta kyllä niillä pelata pystyi, kuten näitte. Niin, samalla voisin ilmoittaa, että asetan myyntiin vanhat Umbro-nappikseni, jotka ovat ehjät, yhden kesän käytetyt ja kokoa *erhlmj* 40.
tallennettu

Born Toulouse.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!