Heinän pakkia enemmän polemiikkia on herättäny ainakin mulla noi Rikun solvaukset.. vaikee pitää naamaa peruslukemilla kun kuulee sen ahdistuneen "vOI PERKELE!!1"
Tosin kyl mun kirjoissa all-time fudisvittuuntumisen enkkaa pitää Max. Joskus viime kesänä pallo viisti (jo aika monennen kerran samana päivänä) oikein nätisti sinne puun latvoja kohti. "VOI VITTU SAATANAN ... vittu ... KETALE!!" Ja palloa hakemaan. Aiheutti ihan täydellisen toimintakyvyttömyyden about viideks minuutiks, sen jälkeen repeilly tolle aina kun tulee mieleen.
ai miks mä oon vielä hereillä? koska huomenna pitäis herätä aikasin.
Nykyään Riku myös huutaa muuten myös "aissAAtanna!". Ja Max sanoo "k-k-kÄÄK!!!". Der Stapler Fahler tulee muuten lauantaina takasin vahvuuteen, täytyy varmaan pistää se lujille sunnuntaina mikäli se tulee pelaamaan.
Ootteko muuten pannut merkille ettei oo tänä vuonna tarvinnu vielä potkia tolppia? En oo tosin hyökkäyspäässä kamalasti ahkeroinu, mutta mun fair play-tilaston ansiosta päästään kohta UEFA Cupin ekalle karsintakierrokselle.
Niin ja jos joku ihmettelee miks mä oon hereillä tähän aikaan, se johtuu joko siitä että a) tilaatte hesaria tai b) naapurinne tilaa hesaria.