Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 07:01:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  FC Pajis (Valvojat: kluster, Überwarrior)
| | |-+  Pajisfudis-tiedotuskanavan juhlalliset avajaiset
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pajisfudis-tiedotuskanavan juhlalliset avajaiset  (Luettu 689 kertaa)
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« : 01 Kesä  , 2005, 21:12:05 »

Noni, nyt sitten siirryttiin oikein kunnolla digiaikaan!

Markus kaikessa ystävällisyydessään teki meille tällaisen hienon foorumin jolla sitten voi tiedotella että koska tulee matseja taas.
Ei tarvi tukottaa jengin sähköpostilaatikkoja fudisviesteillä, tänne voi sitten laittaa kaikki tiedot.

Tänne sit kans kaikki jälkipelit, voidaan pohtia että mikä meni vikaan ja kenen syy se oli, kun ei byyriä tullut.

-Joska

« Viimeksi muokattu: 01 Kesä  , 2005, 22:55:51 kirjoittanut kluster » tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #1 : 02 Kesä  , 2005, 00:02:53 »

Joo tää onki tosi hyvä juttu. Toivotaan et pelurit vaan löytää tänne.
Tääl on myös hyvä keskustella Heinän kesämasun kehityksestä Kiss

Timo
tallennettu
Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 02 Kesä  , 2005, 01:40:43 »

Repesin Smiley

Kerätään kolehti ja ostetaan Heinälle askelmittari pelejä varten.

-Mikko
tallennettu
Dj Heinae
Sr. Member

Profiili
« Vastaus #3 : 02 Kesä  , 2005, 01:50:59 »

C'mon!

En voinut tosiaankaan kuvitella, että mun packi on NÄINKIN legendaarinen puheenaihe  Roll Eyes

...Mutta ne jotka olivat viime su pelaamassa varmasti näkivät, kuinka loppua kohti paransin otteitani ja otin jopa rajuja spurtteja pallon perään  Tongue

njoo...
tallennettu

Cha'mone!
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 02 Kesä  , 2005, 02:38:24 »

Heinän pakkia enemmän polemiikkia on herättäny ainakin mulla noi Rikun solvaukset.. vaikee pitää naamaa peruslukemilla kun kuulee sen ahdistuneen "vOI PERKELE!!1"

Tosin kyl mun kirjoissa all-time fudisvittuuntumisen enkkaa pitää Max. Joskus viime kesänä pallo viisti (jo aika monennen kerran samana päivänä) oikein nätisti sinne puun latvoja kohti. "VOI VITTU SAATANAN ... vittu ... KETALE!!" Ja palloa hakemaan. Aiheutti ihan täydellisen toimintakyvyttömyyden about viideks minuutiks, sen jälkeen repeilly tolle aina kun tulee mieleen.

ai miks mä oon vielä hereillä? koska huomenna pitäis herätä aikasin.
« Viimeksi muokattu: 02 Kesä  , 2005, 02:42:56 kirjoittanut kluster » tallennettu

Überwarrior
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 02 Kesä  , 2005, 06:07:53 »

Heinän pakkia enemmän polemiikkia on herättäny ainakin mulla noi Rikun solvaukset.. vaikee pitää naamaa peruslukemilla kun kuulee sen ahdistuneen "vOI PERKELE!!1"

Tosin kyl mun kirjoissa all-time fudisvittuuntumisen enkkaa pitää Max. Joskus viime kesänä pallo viisti (jo aika monennen kerran samana päivänä) oikein nätisti sinne puun latvoja kohti. "VOI VITTU SAATANAN ... vittu ... KETALE!!" Ja palloa hakemaan. Aiheutti ihan täydellisen toimintakyvyttömyyden about viideks minuutiks, sen jälkeen repeilly tolle aina kun tulee mieleen.

ai miks mä oon vielä hereillä? koska huomenna pitäis herätä aikasin.

Nykyään Riku myös huutaa muuten myös "aissAAtanna!". Ja Max sanoo "k-k-kÄÄK!!!". Der Stapler Fahler tulee muuten lauantaina takasin vahvuuteen, täytyy varmaan pistää se lujille sunnuntaina mikäli se tulee pelaamaan.

Ootteko muuten pannut merkille ettei oo tänä vuonna tarvinnu vielä potkia tolppia? En oo tosin hyökkäyspäässä kamalasti ahkeroinu, mutta mun fair play-tilaston ansiosta päästään kohta UEFA Cupin ekalle karsintakierrokselle.

Niin ja jos joku ihmettelee miks mä oon hereillä tähän aikaan, se johtuu joko siitä että a) tilaatte hesaria tai b) naapurinne tilaa hesaria.
tallennettu
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #6 : 02 Kesä  , 2005, 11:26:49 »

Jos joku jossain vaiheessa meinaa kyhätä pistepörssin, siihen tehään kyllä sitten Jukan kaatumispörssi mukaan.
tallennettu

lasinilkka
Full Member

Profiili
« Vastaus #7 : 02 Kesä  , 2005, 12:11:43 »

Kyl täytyy myöntää et olit heinä aika raju loppuvaihees alko polvet tutisee ku tulit kohti  Roll Eyes
tallennettu
kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #8 : 02 Kesä  , 2005, 15:36:37 »

Hei mit vit. Mä en ole koskaan kaatunut siten, että siitä ei olisi ollut hyötyä oraville ja kävyille.

-Jukka tha Nopsjalka
tallennettu

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Jaakki
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : 02 Kesä  , 2005, 16:18:58 »

Olihan se Heinän pyöriminen keskiympyrässä aika hienoa - hyvä että ehtii katseella mukaan... Toisaalta tais se pari maalia tehdä, kun lähti liikkeelle - ehkäpä juuri sillä yllätti puolustuksen...  Wink

-Jake
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!