Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 06:50:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Musiikki, Elokuvat etc... (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  EFFI Ry
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: EFFI Ry  (Luettu 394 kertaa)
Eero
Full Member

Profiili WWW
« : 20 Huhti , 2005, 08:25:16 »

Yo.
Jos nykyinen tilanne ja isojen levy-yhtiöiden ja ÄKT:n harrastama yksisilmäinen käsitys tekijänoikeuksista ja menetetyistä tuloista? Kantsuu kantaa korsi kekoon ja liittyä 10e vuosi -hinnalla vastavoimana toimivaan Effiin.

Lainaus sivun alusta:
"Electronic Frontier Finland ry perustettiin syyskuussa 2001 käyttäjien ja kansalaisten sähköisten oikeuksien puolustamiseen. Yhdistys herättää keskustelua ja pyrkii vaikuttamaan muun muassa lainsäädäntöhankkeisiin sananvapaudesta ja tekijänoikeudesta Suomessa ja Euroopassa. Mielestämme yksityisyyttä  ei saa rikkoa, spämmäys tulee kieltää ja ohjelmistoideapatenteista on enemmän haittaa kuin hyötyä."

Tru dat, lehdistötiedotteita selaillessa oli hauskaa vertailla myytyjen levyjen laskenutta määrää MUTTA huomattavasti noussutta kokonaishintaa. Ihmiset kun kuitenkin ostavat hieman vähemmän kalliita cd-levyjä kuin aiemmin halvempia vinyylejä ja kasetteja...
tallennettu

don't be fooled by the roxx that i got
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20 Huhti , 2005, 09:08:08 »

Mä oon vasta ihan viimekuukausina alkanut huomata mikä juttu toi EFFI on ja mitä ne tekee. En ole mitenkään täysin perehtynyt niiden toimintaan, mutta sellainen mielikuva on tullut, että siellä on aika aktiivista porukkaa, jotka oikeasti on kiinnostuneita ajamistaan asioista ja perehtyvät niihin. Pitänee itsekkin tutustua tarkemmin.
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Eero
Full Member

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21 Huhti , 2005, 12:14:41 »

Mä oon vasta ihan viimekuukausina alkanut huomata mikä juttu toi EFFI on ja mitä ne tekee. En ole mitenkään täysin perehtynyt niiden toimintaan, mutta sellainen mielikuva on tullut, että siellä on aika aktiivista porukkaa, jotka oikeasti on kiinnostuneita ajamistaan asioista ja perehtyvät niihin. Pitänee itsekkin tutustua tarkemmin.

Joo, kybä vuodessa pahoja voimia taistelemisen puolesta on mun mielestä ihan fairi diili. Aion itsekin aktivoitua, perjantaina meen vissiin bisselle noiden kanssa jos vaan kerkeän ennen 22pp keikkaa.
tallennettu

don't be fooled by the roxx that i got
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!