Jutustelua
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
22 Touko , 2012, 06:09:57
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
3265
viestiä
879
aihetta kirjoittanut
47
jäsentä
Uusin jäsen:
kmjhou
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Jutustelua
Juttualueet
Musiikki, Elokuvat etc...
(Valvojat:
kalela
,
kluster
)
Vuoden 2004 myydyimmät levyt
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
1
[
2
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Vuoden 2004 myydyimmät levyt (Luettu 1611 kertaa)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
Re: Vuoden 2004 myydyimmät levyt
«
Vastaus #15 :
26 Tammi , 2005, 11:28:47 »
Tässä väsymystilassa toi vika viesti viesti laitto mut sanattomaks, mutta Morrisseysta voin sanoa sen verran, että mä en osaa kuunnella äijää ilman sitä Marrin skitnezhofenia. Mulla oli Your Arsenal (hmm... sattupa sopivasti fudisviittaus) kirjastosta lainassa mutta eihän siitä mitään tullu. Ja vittu ku Dün ja Bob Mouldin muita kiekkoja on niin vaikea löytää kaupoista.
Aikasempaan viitaten: onhan mun levyt itseasiassa konkreettisestikin puhki, niissä on reikä keskellä.
In Uteron virvelisoundi on tykki, mutta basarisoundia muistan karsastaneeni. Steve "Big Black, Rapeman, Shellac" Albini on ne kai luonut.
Ja olihan se aika hyvä matsi. Vai mitä, Horst?
tallennettu
Born Toulouse.
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #16 :
26 Tammi , 2005, 12:03:55 »
Nyt en enää ollenkaa keksi että missä mutta tässä taannoin muistaakseni Kalela mainosti että liika uutuuksien hakeminen johtaa yleensä uutuuksiin kyllästymiseen jolloin tulee todetuksi että vanhassa vara parempi. Tai että yksi vanha levy on parempi ku pussillinen uusia. Tunne on aika tuttu. Oon todennu että on epäreilua hyvää levyä kohtaan ostaa useampi kerralla.
Eli Eskolle haluan sanoa että älä ihmeessä osta kolmea uutta levyä kerralla, herraisä! Osta yksi mestariteos kerrallaan, kuuntele sitä huolella miettimättä minkä uuden kuuntelet seuraavaks, ja anna kuuntelemallesi uudelle levylle sen ansaitsema arvo, niin saat siltä vähintään yhtä paljon hellyyttä vastalahjaksi.
Aamen.
tallennettu
Oh-no! Not the steel chair!
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #17 :
26 Tammi , 2005, 16:24:30 »
semi-offtopic, mut tota. lähinnä vissiin kaidelle:
onks big black, shellac ja slint tuttuja nimiä?
kuuluu mulla kategoriaan suositellut mutta unohdetut.
kerro kerro
tallennettu
"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #18 :
26 Tammi , 2005, 17:39:25 »
Kaikki nimet on tuttuja, mutta ainoastaan Big Blackia kuullu. Mulle jääneet käsityksen pohjalta sanon seuraavaa: ne oli 80-luvulla joitain uraa uurtavia tinkimättömiä industrialrokkareita. Semihyperaktiivista rumpukoneella ja väkivaltaisilla kitarasoundeilla pohjitettua provosoivaa huutoa selkärangattomuutta ja tekopyhyyttä vastaan. Ei mikään kertosäebändi. Nokkamies oli tosiaan mielipiteitä herättävä indiehahmo Steve Albini. Tuossa sitä tulikin jo 238% enemmän infoa bändistä kuin keskivertomusadiggariakaan kiinnostaa kuulla.
Oon kohta lähössä stadiin ostoksille, ja Stonde laitto mut miettimään. Mut kummiski perkele, mä kuuntelen musaa joka päivä kun kuljen kodin ja koulun väliä, ja joka-aamuinen levyn hyllystä valitseminen alkaa on aamu aamulta hankalampaa... kohta ollaan umpikujassa. Musaa on pakko saada lisää ja nopeasti. Joku riskiostos ois kyl siisti tehdä...
tallennettu
Born Toulouse.
Pikkis
Full Member
pikkis
Profiili
«
Vastaus #19 :
11 Helmi , 2005, 23:13:12 »
Mis on Topelius??
tallennettu