Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 05:44:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Jutustelua (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  kännihittejä
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kännihittejä  (Luettu 576 kertaa)
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« : 04 Heinä , 2003, 16:44:56 »

tuli tässä mieleen kysyä ihmisiltä tällaista... on nimittäin juuri nyt yksi taistelu takana ja oikean käden nimetön huutaa leipää. en tiedä mitä sille on tapahtunut, vaikka kyllähän sitä tuossa tanakassa laitamyötäisessä tuli kaikkea härvättyä.

eli kännissä osuman ottamisen greatest hits tähän, kiitos..

että ette saisi minusta nynnyä kuvaa (vaan erehtyisitte luulemaan kovaksi skloddiksi), en kyllä tätä nimetöntä väitä isoimmaksi jutuksi mitä on tapahtunut.

TJ-0 -ilta oli ainakin aika jees. heräsin seuraavana aamuna sängystäni vaatteet päällä. sitten menin vessaan ja peilistä yhtäkkiä näkyi, että otsassa on kunnon haava ja että korvasta valuu verta. en muistanut yhtään, että mitä on tullut tehtyä, niin piti soitella kavereille ja kysellä :-)

omasta ensimmäisestä aavistuksestani huolimatta päädyttiin siihen, että on pieni todennäköisyys, että olin ottanut turpaani. olin varmaan kaatunut sillä 50 metrin matkalla taksista kotiin. ihmetyttää vaan helvetisti, että miten yksillä pannuttamisilla saa sekä otsan oikeaan sivuun sekä vasempaan korvaan haavaa? on varmaan ensimmäisen jälkeen jäänyt revanssihenki.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:07 kirjoittanut -1 » tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04 Heinä , 2003, 22:26:03 »

No nyt päästiin kunnon aiheeseen! Kiitoksia Josikko. Näitä ois kyllä varmaan paljon jos oikein alkais miettii...

Iron Maidenin hitit. Kovaääninen, helppo ja röyhkeä (hevi)rokki yleensäkin.
Mr. Bungle - Goodbye Sober Day (!!!)
Popeda - Erotomania
Rammstein painotettuna Mutteriin
The Ramonesin livekiekot (nehän saa toisinaan ottamaan poikaporukankin vaatteet pois...!)
Eläkeläiset!

Bunglebiisi on mukana pelkän nimen vuoksi, mutta muuten veikkaisin, että kyllä näillä sais porukan hyvälle tuulelle.
Lisäksi lukioaikoina yritin painostaa ainakin Ozzmoa ja Tomia siihen, että erään kaljakännikeikan soundtrack pitäisi olla Butthole Surfersin Independent Worm Saloon -levy. Minulla on ankara kutina, että se toimisi. Kokeiltu ei oo vieläkään.
Ihan erikseen voisi sitten miettiä laskukännimusaa.
Manicsin This Is My Truth -levy, Alice in Chainsin Dirt, Portispää... vähän riippuu vituttaako vai ei.

Eiku hetkinen kännissä osuman ottamisen GH... Kotiteollisuus?

Lisää!!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Born Toulouse.
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #2 : 07 Heinä , 2003, 16:08:46 »

Puhutaanko tässä siitä, onko telonu itteensä päissään, vai siitä mikä on parasta musaa päissään?!  Cheesy
Telomisesta: Mulla on aina hirvee läjä jotain pieniä mustelmia jaloissa ja joskus jotain pieniä ruhjeita kun Joska tai Toni on heitelly mua pitkin katuja..
Sillon kerran mä olin Tonin repparissa ja me kaaduttiin ja löin pääni partsin oveen ja sinne tuli vekki. Tonin mukaan se oli mun vika, mitä en yhtään epäile!
Kaivarissa kerran joskus vuonna hyvin kauan sitten, oltiin kait menos just 8:lle, juostiin kilpaa ja mä kaaduin hiekkatielle. Siitä tuli iso haava, joka tulehtu ja siitä on arpi vieläkin polvessa.
Mulla ei oo mitään kauheen paljon tästä dramaattisempaa, tollasii kun Joskalla, että pitää soitella aamulla kavereille kun on ihan veressä.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:07 kirjoittanut -1 » tallennettu

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07 Heinä , 2003, 19:45:00 »

Kännissä osuman ottamisen greatest hits, eli osuman ottamisen suurimmat hitit? Eihän tuo "hitit" voi enää... cunttujen kevät voi esmeralda.

Jokatapauksessa mun ainoota hittiä jotkut olivat todistamassa '01 marraskuussa kun seisoma-asennosta suoraan eteenpäin kaatuen punnerrusasentoon pudottautumisen kiinniotto ei onnistunutkaan illan mittaan veltostuneen aivo/käsi-yhteiskoordinaation pettäessä ja aaltopituuksien heittäessä. Uhriksi joutui täysin viaton silmäkulma, jota sitten lähettiin torttupaketin viilennysavun kera Mariaan paikkauttamaan. Kiitos vielä Pikkikselle saattoavusta ja muille taksikolehdista.

Mieluummin silti puhuis noista kännibiiseistä (ostin just tänään ton Kuolleen kukan nimen)...

deKay
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Born Toulouse.
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 17 Heinä , 2003, 08:26:03 »

Mehän jaettiin jussina aika hjyviä hittejä toisillemme Markuksen ja Joskan kanssa. Ja uutena vuotena taisin taklata Anniinan seinälle, siinä valuttiin kyllä molemmat alas pitkin seinää.
Tintti puhuu taas höpöjä, mä en muista mitään tommosia reppareita Shocked
Ja ehkä parhaat naurut irtos muistaakseni v 97 tai 98 Anniinan himassa, kun mä Pikkis löydettiin semmonen kauheen kiva neekerinsuukkopaketti. Niitä oli sitte kiva läpsiä toistemme naamoihin...

Entäs musa sitten...
Mä ja Poika tunnetaan ittemme tosi miehiks kun kännipäissämme kuunnellaan Manowaria, heilutetaan nyrkkiä ja huudellaan heavy-iskulauseita. Street life on aika kova, samoin se Vanajan huliuli-huuto. Niillä lähtee ilta kivasti käyntiin.

Oh-no! Not the steel chair!
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #5 : 17 Heinä , 2003, 09:46:09 »

Hiihaa Toni, oliko kiva reissu? Töissä ollaan, just tulin suoraan mökiltä töihin, tuntuu kuin olis ollu loma keskellä viikkoa kun kävi siellä. Aurinko paisto koko ajan ja pääs saunaan, ihan luksusta.
Ja juttuun liittyen, Rasmus taklaili mua minkä kerkes, taas on naarmuja jalat ja kädet täynnä ja työvaatteet kurassa..  Roll Eyes Koskakohan se oppii käyttäytymään?  Smiley
Joh, lauantaita odotellessa!

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #6 : 17 Heinä , 2003, 17:15:31 »

Joo, meil oli huisia! Laitan mun sivuille kuvia ja päiväkirjan kun saan ne valmiiks.

Oh-no! Not the steel chair!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!