Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 05:30:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Tapahtumat
| |-+  Helsinki (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Rammstein Hartwall Areenalle 24.11.
« edellinen seuraava »
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Rammstein Hartwall Areenalla: 24 Marras, 2004
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rammstein Hartwall Areenalle 24.11.  (Luettu 832 kertaa)
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« : 10 Elo   , 2004, 19:49:28 »

Events Club tiedottaa:

RAMMSTEININ MARRASKUISEN KEIKAN LIPUT MYYNTIIN VIIKON KULUTTUA!
Konsertti keskiviikkona 24.11.2004 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30, esiintymisaika noin klo 20

Kohuyhtye Rammsteinin platinaa myyneen albumin ”Mutter” (2001) seuraaja ”Reise Reise” ilmestyy 20. syyskuuta. Ensimmäinen tiukka single ”Mein Teil” soi jo radioissa. Ruotsalaiskaksikko Hellner-Glaumannin tuottaman neljännen studiolevynsä myötä berliiniläiset lähtevät kiertueelle saapuen Helsinkiin marraskuussa. Liput tulevat myyntiin viikon kuluttua tiistaina.

Itäsaksalaista alkuperää oleva Rammstein on tunnettu hätkähdyttävistä esiintymisistään, joissa lieskat ja räjähtävät ilotulitteet ovat näyttävässä roolissa. Vankkaraamisen laulaja Till Lindemannin luotsaaman 6-miehisen yhtyeen melodramaattinen musiikki on raju sekoitus metallia ja teknoa. Pääosin saksankieliset sanoitukset ovat provosoivia. Tunnelmat vaihtelevat ironiasta goottikauhuun ja mustasta huumorista sadomasokistisiin fantasioihin.

Debyytti ”Herzeleid” (1995) myi heti platinaa useissa Euroopan maissa. Kakkosalbumin avulla Rammstein valloitti myös USA:n kun 1997 ilmestynyt ”Sehnsucht” myi platinaa sielläkin ja yhtye saavutti ensimmäisenä saksalaisena Grammy -ehdokkuuden 1999 kappaleellaan ”Du Hast”. Huhtikuussa 2001 ilmestynyt kolmoslevy ”Mutter” on puolestaan menestynyt singlen ”Ich will” siivittämänä.

Rammsteinin hengenheimolaisia ovat Korn, Metallica ja Slipknot. Kissin kanssa yhtye on kiertänyt Etelä-Amerikkaa. Metallifanien lisäksi myös elokuvayleisö löysi Rammsteinin kun Twin Peaksin ja Blue Velvetin ohjaaja David Lynch sisällytti Rammsteinin musiikkia elokuvaansa ”Lost Highway” (1997).

Rammsteinin edelliset Suomen esiintymiset ajoittuvat marraskuuhun 2001 Helsingin jäähalliin sekä seuraavan kesän Provinssirockiin.

LIPUT
Myynti alkaa tiistaina 17.8. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä www.lippupalvelu.fi.
Liput 41 ja 44 euroa.

www.rammstein.com
« Viimeksi muokattu: 08 Loka  , 2004, 14:27:25 kirjoittanut kalela » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 14 Elo   , 2004, 03:08:09 »

Haha!!!
Mulla ollu lippu jo pari päivää!
tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14 Elo   , 2004, 11:47:00 »

Muluukku!! Mutta ei kentältä. Minä aion rynniä sinne.
tallennettu

Born Toulouse.
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24 Elo   , 2004, 09:55:44 »

Viime ti-aamu klo 9, Sokos: jonotusnumero 65.
Kenttä: loppuun seitsemässä minuutissa.
Alakatsomot: loppuun alle 15 minuutissa.
Saalis puhelinpalvelusta n. klo 09:16: yläkatsomon jämäpaikka.
Miete: en aio lunastaa, la:na uusi yritys, kun nettivaraukset raukeavat.

Viime la-aamu klo 9, Sokos: jonotusnumero 1, taatusti sen aamun ensimmäinen asiakas Suomessa.
Kenttä: järjestäjä varannut itselleen. (??)
Alakatsomot: ei paikkoja vapaina. (??)
Jaossa: yksittäisiä yläkatsomon paikkoja.
Saalis puhelinpalvelusta: "hyvä" yläkatsomon paikka.
Miete: voisin lunastaakin, mutta ti-aamuna "viimeinen" yritys, kun edellisen ti:n puhelinvaraukset raukeavat.

Ti-aamu klo 9, Lauttasaari: puhelinjonotusta n. 25 min.
Saalis: nada. Ei mitään vapaana.
Miete: mitä helvettiä. Salaliitto.
tallennettu

Born Toulouse.
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 24 Elo   , 2004, 14:57:39 »

Vittu että mua vituttaa sun puolesta! Rammstein ei oo Sonic Youth, mut silti! Ei tossa touhussa oo mitään järkeä, kaikki VIP:t sun muut ennakko-klubijäsenyys-goldmember-kusipäät pitäis viedä Vantaalle. Vittu mikä on niin vitun vaikeeta että jos joku ihminen menee fyysisesti paikan päälle hyviltä ajoin niin ei mitään etua. Saatana perkele, ulkomaisten artistien lippumyyntitouhu on näköjään Suomessa niin monopolitouhua että ymmärrän Pearl Jamin Ticketmaster-boikotoinnin enemmän ku sataprosenttisesti. Haistakaa vittu paska kaikki siellä!
tallennettu
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25 Elo   , 2004, 21:14:59 »

Kiitos sympatioista Übis. Onneksi olin liikkeellä "parhaani teen ja katsotaan mihin se riittää" -asenteella enkä missään vaiheessa päätynyt huutamaan vittua keskellä Sokosta tai onnettoman puhelinihmisen naamalle. Jotain kummaa kähmintää siellä kuitenkin on tuntunut tapahtuvan, en ymmärrä tuota tän viikon tiistaiaamun juttua ollenkaan. Courtney Love sanoi joskus haastattelussa, että Pearl Jam oli oikeassa, ja nyt häntä vituttaa kun ei lähtenyt kanteeseen mukaan. Eipä lähtenyt kukaan muukaan.

Onnellisena epilogina tähän voin kuitenkin kirjoittaa, että tänään mennessäni lunastamaan tuota la-aamun varausta, kysyin kassalla vielä muodon vuoksi, että mites ne kenttä ja alakatsomot. Kassaneidin seuraava kommentti yllätti, nimittäin se kuuluikin, että kuinka monta. Kävi ilmi, että sillä hetkellä koko vitun alakatsomoista oli yksi vitun paikka vapaana ja minä taisin napata sen. Kaiken huipuksi se oli juuri sellaisesta (hyvästä) katsomosta, mihin järjestelmävirheen takia myydään liput yläkatsomon hinnoilla. No siis, siellä ollaan. Olipas reissu.

Muokkaus: uusimpien tietojen mukaan Rammstein itseasiassa on Sonic Youth!! Vanhaan kyllästyneet ja alati uudistumishaluiset bändit päättivät vittuilla musamaailmalle ja yleisöilleen vaihtamalla nimiä päittäin ja seuraavat nyt innostuneina millaista hämmennystä ja sekasortoa tämä saa aikaan. Ongelmana nyt on vain se, että en tiedä kumman bändin keikalle olen marraskuussa menossa, mutta kai mulle käy ihan kumpi vaan.
« Viimeksi muokattu: 27 Elo   , 2004, 10:38:12 kirjoittanut Eskoeskoesko » tallennettu

Born Toulouse.
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #6 : 28 Elo   , 2004, 03:08:24 »

Hyvä että pääsit ku pääsitki paikan päälle. Sit ku mul on bändi ja keikka ni syön kaikki liput enkä anna niitä millekään lippupalvelulle varattaviks kaiken maailman jurpoille jotka myy ne mustassa pörssissä hintaan 946 e.
tallennettu

EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 25 Marras, 2004, 11:31:41 »

Keikka on ohi ja täytyypä sanoa että voi jeesus, melkoinen keikka olikin. Tulen, paukkujen ja saksalais"huumorin" ohella tuli paljon vanhoja suosikkeja (Du Hast, Ich Will, Sonne), kohtalaisen kuuloisia uusimman levyn (Reise, Reise) biisejä, ja lopulta jopa harras tunnelma.

Minullahan siis oli paikka istumakatsomo 110:een, mutta sinne "asti" en koskaan "päässyt". Joku tuntematon seisomakatsomoon lipun ostanut sankari nimittäin ei ollut tajunnut, että lippua tarvitsee sisäänpääsyn lisäksi myös oikeaan katsomoon pääsyyn, ja olikin jättänyt lipun yhdelle pöydälle, missä se kohtasi meikäläisen katseen. Meinasi kyynel ja paska tulla housuun, kun näin mihin katsomoon lipulla pääsi, ja moraali oli hetken koetuksella. Mietin kuitenkin, että mikä on se todennäköisyys, että tämä lippu päätyisi jotain kautta vielä oikealle omistajalleen. Kyselen kaikilta, että onksul hukkunu seisomapaikkalippu, tai pyydän kuuluttamaan, että että jonkun seisomapaikkalippu on löytynyt... no vittu, saan enemmän kuin mistä maksoin ja mitä ansaitsen, mutta lippu kouraan vaan.

Mut joo, uusia biisejä tuli joku 5-7, eli uuden levyn tuntemisesta olisi ollut hyötyä. Toisaalta oli mahtavaa huomata, että R ei ole urallaan samassa tilanteessa kuin KoRn, joka soitti kesäkuussa muistaakseni enemmän biisejä '94-debyytiltään kuin uusimmalta levyltään. Ja koskaan aikaisemmin en ole ollut keikalla, missä uusimman levyn (vielä) singlenä julkaisematon biisi (nimeltään todennäköisesti Ohne Dich) soitetaan tokan encoren ekana biisinä ja on keikan kohokohta. Depeche Mode -cover "Stripped" päätti keikan ja olo oli tyhjä: miksi kukaan puhuu mitään, eikö teistä tunnu miltään? Ai niin, tehän seisoitte/istuitte paikallanne täysin liikkumatta koko kahden tunnin ajan ja nousitte seisomaan vain kun edessäolevannekin nousi.

Viimeisimmät keikkani ovat olleet isojen ja tyhmien hevibändien massakeikkoja. Tämä oli niistä mulle vaikuttavin. Nyt pitäs saada kokea vähän jotain toisenlaista.

MUOKE: Tulipa myös bongattua eräs harvinainen näky rock-konsertissa, nimittäin Jore Marjaranta. Ainakaan esiintyjänä hän ei ole kovin monessa ollut. Wink
« Viimeksi muokattu: 26 Marras, 2004, 10:09:24 kirjoittanut Eskoeskoesko » tallennettu

Born Toulouse.
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #8 : 26 Marras, 2004, 12:16:45 »

Mahtavaa! Tota vois kutsua aidan yli hyppäämiseks, ja siinähän ei oo mitään pahaa. Älä missään nimessä
pode huonoa omatuntoa.

En mä usko että kukaan ihminen diggaa satasella mennä Hartwall Areenalle tai Monsters
of Rock-konsertteihin. Kaikki varmaan kuitenkin tykkää intiimimmästä, ellei halua sitten nähdä
valomiekkoja ja palomuureja. Nehän näkee parhaiten istumapaikoilta.

Muistan Fogertyn keikalla 1998 eturivissä seistessäni (Hartwallilla) että oon ihan samassa tilanteessa
ku jos keikka ois Tavastialla tai Nosturissa, joutu vaan kääntää päätä enemmän ku Fogerty meni
lavan laitoihin. Mutta siellä oli se "turva-aita" (kipee stage diving Proud Maryn aikana...) niin lähellä
lavan reunaa että Joonatani anto plektroja yleisön käteen. Mutta hieno keikka. Nyt olis kanssa
lippu maaliskuiselle keikalle mutta olen ehkä silloin Englannissa.
tallennettu
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #9 : 30 Marras, 2004, 11:35:55 »

Ite keikasta mulle jäi vähän semmonen olo että ihan hyvä mutta ei ihan odotuksia vastaava...
Odotin sekä bändiltä jonkin verran riehakkaampaa otetta soittamiseen että yleisöltä räyhäkämpää reagointia. Onhan äijillä jo ikää mutta kun ennen keikkaa fiilisteli jollain Live aus BErlin-dvd:llä niin vähän hengetön fiilis tosta keikasta joltain osin jäi. Ja ehkä se kuuluu bändin meinínkiin että soitetaan ja syöstään tulta mutta muuten ollaan lavalla aika ilmeettömiä, mutta mä jäin kyllä kaipaamaan isompaa eläytymistä ja elehtimistä musiikin tahdissa, nyt tuli tunne että kaverit soitti kun on pakko. Mutta kuten sanoin, ehkä toi bändi ei liiemmin tykkää juhlia lavalla, minkä ymmärtää kun ajattelee hemmojen kasvuympäristön.

Mun mielestä keikan kohokohtia soitoltaan tai meiningiltään oli Links, Stein um stein ja toki du hast. Parhaimmillaan meno oliki aikamoista. Pettymyksiä oli uudet Moskau ja Los, jotka oli albumillakin riehakkaammin soitettu ku Areenalla ja oli nyt mun makuun liiallisen löysiä versioita.

Kokonaisuutena... hmmm... kouluasteikolla 8+ 
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!