Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22 Touko , 2012, 05:13:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Jutustelua (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  DBTL
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: DBTL  (Luettu 651 kertaa)
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« : 26 Touko , 2004, 08:47:00 »

DBTL Turussa 9.-13.6.
Esiintymässä mm. Redrama, Tulenkantajat, Jukka Poika ja Jenkkarekka, Jarkko Martikainen (YUP), Soul Captain Band, Apulanta, Tehosekoitin... paljon hyviä dj:tä eri klubeilla jne.

Hyvää meininkiä luvassa vaikka ei ikinä itse esiintymisalueelle pääsisikään. Onko kukaan aikeissa ilmaantua Turkuun tuona heleänä kesäkuun viikonloppuna?
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 02 Kesä  , 2004, 22:52:13 »

Oliskohan tossa ideaa... Mikä sen J.Martikaisen meininki on? Millasta settii vääntää?
tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03 Kesä  , 2004, 07:48:44 »

Niin siis Turussahan on aina ideaa. . . etenkin DBTL:n aikaan. Kaupunkin pullollaan ihmisiä ja jos sää suosii niin paikka on kerrassaan loistava. Mikä onkaan parempaa ajavietettä väsyneenä sunnuntaina kuin suunnata esim. Ruissalon auringon alle. Mulla ei oo kyllä hajuakaan tosta Martikaisen jutusta. Mä en ole vielä osannut itsekään päättää hommaanko edes lippua sisään. Hyvä meininki on ollut ihan vaan kaupungilla hengaillessa.
tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!