Jutustelua
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
22 Touko , 2012, 05:08:01
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
3265
viestiä
879
aihetta kirjoittanut
47
jäsentä
Uusin jäsen:
kmjhou
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Jutustelua
Juttualueet
Jutustelua
(Valvojat:
kalela
,
kluster
)
ElbowTalk
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
[
1
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: ElbowTalk (Luettu 994 kertaa)
kuppis
YaBB God
Profiili
ElbowTalk
«
:
26 Huhti , 2004, 16:13:42 »
Toni! Miksi en pääse kirjautumaan ElbowTalkiin ja kirjoittamaan. Kerro kerro kuvasti.
tallennettu
Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Thounii
YaBB God
Profiili
Re:ElbowTalk
«
Vastaus #1 :
29 Huhti , 2004, 09:06:50 »
Sä et osaa!
Emmä tiiä... Se on välillä ollu vähän sekasin. Mut kokeile tarpeeks monta kertaa ni ehkä onnistuu.
tallennettu
Oh-no! Not the steel chair!
kuppis
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #2 :
29 Huhti , 2004, 09:40:58 »
Mulle se heittää pelkkää errorii terrorii! Kirjautumaan pääsee mut sitten se menee ihan sekaisin ja kirjoitetut viestit eivät tule palstalle. HELPDESK, missä olet kun sinua kaivataan.
tallennettu
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #3 :
29 Huhti , 2004, 11:21:00 »
Mitä errori sanoo?
tallennettu
kuppis
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #4 :
29 Huhti , 2004, 11:49:51 »
Jotain tällästä
Warning: init_userprefs(./language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/functions.php on line 243
Warning: init_userprefs(): Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/functions.php on line 243
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/functions.php:243) in /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/functions.php:243) in /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/functions.php:243) in /home/elbowspe/public_html/elbowtalk/includes/page_header.php on line 477
tallennettu
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #5 :
24 Touko , 2004, 23:51:03 »
onk jollai muullaki nyt onkelmia mun voorumin kaa? mä pääsen kyl kirjautumaan...
tallennettu
Thounii
YaBB God
Profiili
Re: ElbowTalk
«
Vastaus #6 :
02 Marras, 2004, 11:14:23 »
En oo jaksanu enää pystyttää elbowtalkia lähinnä siks että näitä voorumeja alkaa olla jo vähän joka sivulla, ja esim tää MAsssen sätti palvelee mun mielestä ep-porukkaa ihan riittävän mainiosti. Plus että on kivempaa että on paljon(??) keskustelua yhellä palstalla ku että on useampi kuollu voorumi.
Mitä kuviin tulee niin niitä saattaa joskus tulla taas johonkin mutta tällä hetkellä on niin vähän uutta/kiinnostavaa matskua etten jaksa niitä tonne tunkea kun tilaa tarttee muuhunkin.
tallennettu
Sivuja:
[
1
] |
Siirry ylös
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde: