Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08 Helmi , 2012, 13:49:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  WEEEEZERRRR!!!!!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: WEEEEZERRRR!!!!!  (Luettu 780 kertaa)
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« : 24 Huhti , 2002, 17:36:52 »

Yo Everybody!!! Whazz up?! Onpas mugavata taas surffii täällä!! Niin, niinkun tossa otsakkeessa jo mainitsin kyseisen jenkki orkesterin, jolta pitäis tulla uus levy tossa kesän aikana, niin meikäläisellä tulee kohta jo olemaan se.. Yks kaveri säätää sen mulle!! CHÄÄÄÄÄHHH!! Ja Weezer kuulemma tekee silleen et aina ku ne nyt saa stodiossa jotain aikaseks ni ne jolkasee sen jossain päin nettiä tai maailmaa. Niil oli kuulemma jossain vaiheessa ollu puolen tunnin ajan yks uus b-puolen biisi niiden kotisivuilla tai jossain... Hyvä meininki!!!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24 Huhti , 2002, 19:09:27 »

Tollanen jekkuilu on just hauskaa, ei oo pelkkää rahastusta vaan faneja palkitaan bonareilla! Mut miten sillä sun frendillä on jo nyt se levy??
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #2 : 24 Huhti , 2002, 19:59:45 »

Emmä tiiä. Se vaan kerto tänään et sil on se jo. Ja mä annoin sille samantien tyhjän cdr:n ja se sano polttavansa sen mulle. Ihan jees, pääsee jo vähän ennakkoon kuunteleen uutta Weezeriä. Mut kyl mä ajattelin sit ostaa kuitenkin sen levyn kaupasta ku se tulee. Ja niinku sanoit, ni on se varmaan aika palkitsevaa napata joku - enemmän tai vähemmän - harvinaisuus netistä ittelleen. Joku himo fani väijyy päivät pitkät siel kotisivuilla ja yht'äkkii hokaa että perkele, täällähän on tämmönen!!

Eero
Full Member

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27 Huhti , 2002, 01:11:39 »

nonii pikkis, kun oot päässyt kuuntelemaan tätä ihanaa
levyä niin mitä mieltä oot ollut? mä nostan ton välittömästi
mun kesän hittiplattojen joukkoon, vaan niin tunnelmallista
ja hullun menevää että... että... en mä osaa sanoo.
saan vaan niitä kylmiä väreitä niinkuin joka kerta kun niiltä
on tullut jotain uutta...

Muistan sen ku ne julkaisi vuoden 2000 joulun alla kahden
biisin joulu-ep:n ja sitä mä venasin niin paljo että ei oo
ees totta... sit kun se löyty netistä kun joku radion dj oli
ripannut sen (se julkaistiin vaan promona jossa oli kaks
biisiä, the christmas song ja christmas celebration) ja oli
joku pimeä joulukuinen ilta... sit kun se oli mulla mä kuuntelin
sitä ja melkein tärisin.

sama siis tän kanssa. paitsi et nyt on vaan jotenki vielä
enemmän positiivinen fiilis.

ja niinkuin oon jo muillekin sanonut, niin:

"vaikka mun tyttöystävä onkin jättänyt mut, mulla ei oo rahaa
ja lukeminen on ihan perseestä - tän levyn kanssa jaksaa taas
hymyillä".

rok rok.

don't be fooled by the roxx that i got
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #4 : 28 Huhti , 2002, 20:13:07 »

Joo eepee, toi Maladroit on kyl, niinku sanoit, oikee kesänalotuslevy. Mä diggaan siitä et siinä on sellasii siistei kikkailu juttui, mitä siinä edellisellä vihreellä levyllä ei ollu. Se vihree platta oli - vaikkei sekään todellakaan mikään huono levy ollu, päinvastoin – enemmänkin sellasta tasasempaa menoo. Esim. toi Maladroitin tokan raidan kertsissä muistaakseni on sellanne magee tilu-lilu-juttu, mistä diggaan! En oo viel kovin montaa kertaa ehtiny kuunnella sitä, ku tää musamaku on tällä hetkellä enemmänkin suuntautunu tonne raskaammalle sektorille, missä kyntää nää HIMit ja Trio Niskalaukaukset.

Aaahhhh… Mä hengailen tääl Puistokaarella vanhempien luona ja vatsa on täynnä medium sisäfilettä!!! Ja kuuntelen Billy Idolia.
Roll Eyes

Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 12 Touko , 2002, 19:52:13 »

Minäpä muistan kun vuonna 1996 syksyllä venattiin Kajakin ja T. Warvan kanssa Pinkertonia kun sinista oli kuunneltu paljon ja sitten yhteen LYKillä järkättyyn koristurnaukseen Tero toikin ostamansa Pinkertonin ja sitä dj:ltiin siellä ja soitettiin El Scorchoa ja tha Gud Lifeä. Ja nyt vituttaa ku sen Maladroitin vois käydä jo hakemassa (lue: habaamassa) Stupidosta mutta kun sain VITTU parkkisakon ja pitää maksaa se! Perkele! Eli menee meikäläisellä Maladroitin osto senioripäiville, kahden viikon päähän.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!