Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08 Helmi , 2012, 13:48:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Kovia mulle uusia bändejä.
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kovia mulle uusia bändejä.  (Luettu 795 kertaa)
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« : 24 Huhti , 2002, 19:32:11 »

Kertokaapas, josko ootte löytäny viime (2001) tai nyt tän kuluvan vuoden aikana joitain tosi kovia uusia/vanhoja bändejä. Itse bongasin viimekesänä Provinssirockista Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen. Teidän ettei se oo mikään uus ryhmä mut.. Nii.. Diggasin siitä heti - kello oli sillon festari-iltana jo ihan sikana ja oli pimeetä, kansa oli juhlatuulella - jokapuolella sellanen tasainen hälinä, se lava oli mugavasti pimeetä kuusimetsää vasten, valot vilkku ja Niskalaukaus tykitti sitä biisii "rajaton rakkaus", mis lauletaan että "vaikka suku sammuu ei sisu lopu..". Vi**u se oli kova!! Olin tossa pari viikkoo sitten kattomassa T.R.&T.N.:n keikkaa Tavastialla ja se oli kans kova! Niiden uuden Rajaportti-levynhän on tuottanut tää YUP:n Jarkko Martikainen ja kyseinen heebo oli siellä keikalla vierailevana tähtenä lauleskelemassa biisissä "Kova maa".

Ja sit toinen nouseva hyvä bändi on IHMEPOIKA. Käykääpäs väijyy niiden kotisivut www.ihmepoika.net . Niiltä pitäis tulla levykin tässä ihan piakkoin, kai tän kuun lopulla tai jotain.. Mä olin viime 'taiteiden yönä' kattoo niitä Gloriassa. Mugavan reipasta räminää ja meisinkiä, jos nii voi sanoo..

BUJAKA!!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24 Huhti , 2002, 20:01:45 »

Onhan noita useampiakin, aika monenlaista tyyliä on tullut hankittua, mutta ihan huomaamatta on suunta ollut tollaseen sielukkaampaan musiikkiin (hiphop, jazzaava, etc...).
Soul Captain Band ja Kapteeni Ä-ni innostaa hyväntuulisuudellaan ja rennolla otteellaan. Taitaa olla sillai, että se oli vasta viime vuonna kun hoksasin Kentin, omistan Hagnesta Hillin ja Isolan ja niissä on kyllä pirun vahva tunnelma (vaikkei kauhean iloinen). Kävin kaupassa kuuntelemassa sitä uutta Vapen och Ammunitionia ja se kuulosti ainakin noin äkkiseltään jatkavan samaa hyvää linjaa. Samaan viimevuonna löydettyjen kastiin kuuluu Rammstein, siinä yhdistyy tyyli, hymyilyttävyys ja raivokas energia niiiin mahtavasti et tukka alta ja jalat päästä! Viimeinen mikä nyt tulee mieleen on sellainen, että ootte varmaan kaikki muut herännyt siihen jo vuosia sitten, mutta mä äkkäsin Faith no moren vasta viime vuonna ja täytyy myöntää, että kovastipa pidän ainakin tosta King for a day - fool for a lifetime levystä.
Onhan noita sitten ollu vielä aika monta muuta ihan uuttakin bändiä joihin on jonkun verran tutustunut viime vuoden aikana, monet niistä on ollu oikein mainioita, muttei välttämättä mitään päätä räjäyttäviä. Siellä jossain parhaat levyt viestissä oon maininnut muutamia, joita en sitten tähän enään laittanut.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Eero
Full Member

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27 Huhti , 2002, 01:14:50 »

Hmm... Uusia tuttavuuksia on kyllä niin helvetisti - ja koko
ajan. Nyt voisin hehkuttaa uusinta löytöäni, Memphisistä
kurottavaa undergroundgangsta-rap projektia joka tekee
vaan kasetteja, freizer clique - ihan hulluu murhakamaa.

"i pay my dues to the devil with your fucking life, hoe"

luojan kiitos sillä tommilla on noita kassuja Grin

don't be fooled by the roxx that i got
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 27 Huhti , 2002, 19:33:06 »

Intti opettaa... Tässä intin aikana oon huomannu et lomille ku pääsee ni sillo iskee aika kaikenlainen musa. Niinkus tollaset radiorenkutukset mitä ennen ei kehdannu myöntää diggailevansa koska ne on "liian pop" tai liian "ei-hevi". Yllättävän kaikkiruokaseks täs on tullu.

Ei vissiin liittyny aiheeseen mitenkää mut tulipahan jotain lätkästyy taas tauluun pitkästä aikaa....

T

Oh-no! Not the steel chair!
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 12 Touko , 2002, 19:58:42 »

Joo Markus Hagnesta Hill on aika kova levy, Isola ei mu mielestä ihan niin kova. Fahlurilla on siis Hank Hill ja sitä ollaan pari vuotta kuunneltu aika paljon, siitä lähtien ku tää Du som jag när vi dansar -biisi alko soimaan radiossa. Ja mitä FNM:reen tulee, PERKELE VITTU King for a dagen on aivan kipeen hyvä levy ja sitäkin ollaan tietyissä porukoissa kuunneltu ihan helvetin monta vuotta, jostain -95/96 lähtien mikä on sinänsä ihme ettei kaikki kaverit jo oo kyllästyny siihen. Evidence on todella, todella hyvä kesäbiisi.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!