Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:53:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Kevät taas!!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kevät taas!!  (Luettu 303 kertaa)
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« : 24 Huhti , 2002, 18:29:45 »

Ahh, onko mitään hienompaa kuin kevät? Aurinko paistaa, vaatetta voi vähentää ja tytöt kaunistuu hetki hetkeltä. Ulkona on hauskaa liikkua yötä myöden, vaikka vain kävellä tai pyöräillä. Nytkin vain istun kotona ja sulattelen täyttä vatsaani auringon käristäessä huonettani (täällä on oikeesti ihan perkeleen kuuma - ei verhoja).
Onhan keväällä varjopuolensakin, koulun loppuessa kiirettä pitää, tenttejä tulee ja kaiken maailman tapahtumia on niin paljon, kun vain itse kestää.
Valo, se on hieno juttu!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #1 : 24 Huhti , 2002, 18:41:36 »

Totta joka sana!! Mä olin tossa yks viikonloppu Sonnisen Jordikkelin kanssa pyöräilemässä stadissa yöllä!! Sikkeri maketsuukkelia, tässä kyllä huomaa, että ittekin alkaa oleen päivä päivältä pirteempi ja hyväntuulisempi!! Ja missä ne kaikki kauniit naiset on ollu koko talven, ku mun mielestä niitä on jotenkin ollu niin kauheen vähän kuluneen talven aikana.. Pitäis ostaa joku pähee menopeli kesäks kuten vaikka LONGBOARD, ni pääsis kruisailemaan ja nauttiin täst kaikest kunnolla!! Ja tiiättekös mikä on maailman paras tuoksu?!?! LEIKATTU NURTSI!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:04 kirjoittanut -1 » tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!