Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:41:01

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Kesällä jonkinlaiset saarigrillailumeisingit!!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kesällä jonkinlaiset saarigrillailumeisingit!!  (Luettu 421 kertaa)
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« : 24 Touko , 2002, 19:21:03 »

Hep hep jengi!!

Mä sain tässä yks päivä sellasen idean, että nyt kesällä olis siisti lähtee porukalla, esim. jonain viikonloppuna, viettämään aikaa, teltailemaan yms. mugavaa johonki saareen, esimerkiks tohon Larun edustalle tai kauemmas.  

Oon jo monena kesänä suunnitellu tollasta reissuu mut se on aina jääny vaan puheeks ja kariutunu jotenki. Onkelma on vaan, että pitäis saada jonkunlainen vene millä sinne pääsis ja ajankohta mikä natsais kaikille. Sekä tietysti teltat jostain.

Yks mielestäni erittäin pätevä vaihtoehto on, että menis vaikka esimerkiks Kaunissaareen. Se on tuolla Sipoon edustalla ja sinne kulkee lautta Vuosaaresta. Se lautta on tietenkin maksullinen: Aikuisilta meno-paluu maksaa 17 euroo. Mut se reissu vois olla sen arvonen! Lisätietoo tost lauttahommelist saa osotteesta http://www.hel.fi/liv/ulkoilu/reitit.html#15 ja Kaunissaaresta löysin seuraavanlaisen linkin: http://www.hel.fi/liv/ulkoilu/kaunis.html . Käykääpäs kattomassa linkit ja jos kiinnostaa, niin levittäkää sanaa muillekin, jotka ei vielä tätä foorumia oo löytäny! Jos innostuneita löytyy ni vois alkaa jo miettimään tota retkee. Mun isosisko menee nyt viikonloppuna sinne ja mä tiedustelen siltä sit ens viikolla kuulumisia.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:05 kirjoittanut -1 » tallennettu

Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #1 : 24 Touko , 2002, 19:32:41 »

Vittu mikä kirjotysvirhe, siis se Kaunissaari on siis S-I-P-O-O-N edustalla, 22 kilsaa Helsingistä, lauttamatka kestää n. 40 minuuttia!!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25 Touko , 2002, 10:34:53 »

ois kyllä tosi jeees juttu joo joo!!!  Roll Eyes koitetaan saada järkättyy. Mua vaan tossa kesäsuunnittelussa pelottaa se, että se loppuu niin nopeesti se kesä nimittäin (inttiin inttiin trallalalaa). Pitäis koittaa ehtiä tossa kesäkuussa ottaa kaikki irti.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!