Hiihaa! Mäkin nyt rekisteröidyin, koska Toni painosti mua. Sillä on tylsää tunneilla.. Toisaalta, kellä ei?! Mulla ainakin on, just nyt on olio-ohjelmointia ja mä hypin jonkun 5 eri sivun välillä ja koitan tajuta jotain. Tuntuu, ettei kukaan tajua täällä yhtään mitään. Mun myös pitäisi varmaan käydä silmälääkärillä, koska mä en kohta näe mitään. Kattelen edessä istuvan koneelta, että missä mennään. Ja tää opettaja on hieman ööö.. noh, voisi sanoa, että homomainen, ja se kertoo kuinka me "kopioiaan nää tän uuen lenskarin data-arvoiksi" Jee!!

Tää on aikaste hieno homma, kun voi vaan valita kaikkia hymiöitä ja muita. Mun vakaana aikomuksena oli käyttää noita kaikkia hymiöitä tässä viestissä, noin niinku kokeilumielessä, mutta ajan puutteen vuoksi joudun luopumaan kunnianhimoisesta tavoitteestani.. Ja koska "ope" Sauli Isokikkeli vie suurimman osan huomiostani "lenskareillaan".

Okei, mä luovutin..Ei täällä helvetti vie voi pysyä mukana. Ei tuu mitään, eiei.. Nyt mä kyl lopetan ja lähettelen vähän sähköposteja ja muuta, katellaan taas!