Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:30:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Helou!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Helou!  (Luettu 511 kertaa)
Tintti
Full Member

Profiili
« : 03 Loka  , 2002, 09:39:48 »

Hiihaa! Mäkin nyt rekisteröidyin, koska Toni painosti mua. Sillä on tylsää tunneilla.. Toisaalta, kellä ei?! Mulla ainakin on, just nyt on olio-ohjelmointia ja mä hypin jonkun 5 eri sivun välillä ja koitan tajuta jotain. Tuntuu, ettei kukaan tajua täällä yhtään mitään. Mun myös pitäisi varmaan käydä silmälääkärillä, koska mä en kohta näe mitään. Kattelen  edessä istuvan koneelta, että missä mennään. Ja tää opettaja on hieman ööö.. noh, voisi sanoa, että homomainen, ja se kertoo kuinka me "kopioiaan nää tän uuen lenskarin data-arvoiksi" Jee!!  Cheesy
Tää on aikaste hieno homma, kun voi vaan valita kaikkia hymiöitä ja muita. Mun vakaana aikomuksena oli käyttää noita kaikkia hymiöitä tässä viestissä, noin niinku kokeilumielessä, mutta ajan puutteen vuoksi joudun luopumaan kunnianhimoisesta tavoitteestani.. Ja koska "ope" Sauli Isokikkeli vie suurimman osan huomiostani "lenskareillaan".  Tongue Okei, mä luovutin..Ei täällä helvetti vie voi pysyä mukana. Ei tuu mitään, eiei.. Nyt mä kyl lopetan ja lähettelen vähän sähköposteja ja muuta, katellaan taas!  Cool
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 03 Loka  , 2002, 12:48:29 »

The king has entered the forum.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 03 Loka  , 2002, 13:01:02 »

AI nii. Kiitti esseeistä (miten vitussa toi pitäs kirjottaa??!!!! Shocked). Kyllä koulunkäynti on helppoa!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:10 kirjoittanut -1 » tallennettu

kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 07 Loka  , 2002, 09:52:39 »

jep jep, no meikäläinen onkin turussa. ei oo kyl tosin ollu vielä tuntiakaan koulua, että siitä en ihan kauheesti tiedä kertoa.

Mestahan on siis aivan keskellä metsää, lähimpään kauppaan 6km. Ehkei se sitten kuitenkaan takaa sitä, että on helvetin tylsää. Ainakin nyt on sitten aikaa harrastaa jotain, jota voi harrastaa yksin himassa :-) Kyl jumalauta viikonloppuna lähtee sellaset läskit, ettei mitään rajaa.

Mut joo, vähän aikasta vielä sanoa, mitä tää tulee olemaan. Aika pitkän näkösiä päiviä kyl oli tossa lukujärjestyksessä, jotain 9-tuntisia.

pyyf, kertokaa jotain. :-)

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 07 Loka  , 2002, 10:26:01 »

Sä et tuu selvii tosta hengissä...

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!