Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:25:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  the sorry sod from abroad
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: the sorry sod from abroad  (Luettu 696 kertaa)
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« : 07 Loka  , 2002, 20:34:01 »

jooo, eka päivä täällä paasikiviopistossa takana. hehheh, onpa ollut kummallista. tunnit alko kahelta ja loppu äsken. hailaitteja:

heti ekalla tunnilla oli joku tentin tapainen, no minä en tietenkään ottanut osaa, kun eilen vasta tulin. siinä sitten istuttiin 45min ja katottiin kun muut rustaa.
3min ennen tokan tunnin alkua sain tietää, että tunnin aihe on väittely; siitä sitten 5min myöhemmin puolustamaan ydinvoimaa vieraille ihmisille vieraiden ihmisten kanssa.
sitten oli joku ihmeen puhelinluento.. joku proffa rätisevällä linjalla helsingistä mongertaa aivan kummallista legendaa. oli vieläpä ihan saatanan kuivakka ja huono puhuja. puol tuntia yritin oikeesti tsempata, että siitä äijästä tajuais jotain, mutta turrhaan.
sitten tsiigattiin vielä hitchcockin vertigo.. käsittääkseni siitä sitten jutellaan myöhemmin. :-)

mutta mutta. äärimmäisen hämmentävä kokemus ollut tää päivä. en kyllä meinaa tän päivän perusteella tuomita koko mestaa, mutta tänään oli kyllä pari aika turhaa juttua.

Heh, ketäköhän vittua kiinnostaa lukea jotain mun opiskelukokemuksia  Grin Ajatellaan tätä vaikka mun avoimena päiväkirjana.
Niin joo, porukka on ollut ihan kivaa. Eipä tossa mitään ihmeen syvällistä sielun yhteyttä ole ehtinyt saamaan, mutta ihan mukavan tuntusta jengiä yhtäkaikki. jaNIIN ,pari kuvaa mitä näpsittiin koulun äärettömän jupilla digikameralla:

http://www.sunpoint.net/~kluster/00002.html

siel on jopa mun kiesi näkyvissä. että sellasta.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 08 Loka  , 2002, 09:20:07 »

Olipa hieno paikka. Mikä noista on se koulu? Tai mitä noi kaikki paikat on? Koulussa kuuluuki olla ihan vitun pihalla vähintään pari ekaa kuukautta. Mä oon vieläki.

t. ATK-alan ammattilainen, 0ov.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #2 : 08 Loka  , 2002, 10:31:55 »

Jepjep, eiköhän se siitä lähe sujumaan ja mä voin kertoo, että kyllä mäkin oon vielä välillä ihan pihalla, enkä tiedä, et mitä pitäs tehä ja koska. Huomatkaa kuinka kokemuksen syvä rintaääni puhuu.. Smiley Nyt mä teen tietokanta harjotuksia, enkä oikeestaan tajuu mitään. Kirjottelen vaan paperista ruudulle. Kaikista naurettavinta on, että me ei ees tehä tätä koetta koneella, vaan joudutaan kirjottaa kaikki paperille. Tulos on varmaan noin..öö..puhdas nolla. Nojoo, kokeillaanhan nyt taas jatkaa ja tajuta, visees!!

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 08 Loka  , 2002, 18:31:35 »

Se on toi kolmas kuva ylhäältä.. se on kyllä vähän puiden peitossa, mutta eipä siinä nyt ees niin paljoa ole näkemistä itse koulussa.
jep, tänään alko radiotyö- ja videokuvauskurssit. Radiotyö oli vähän kypsää, siellä käsiteltiin jotain aivan basic-äänieditointia, sitäkin on kuitenkin tullut vähän harrastettua tossa musaa tehdessä. Mutta sitten kun pääsee vähän tekemään jotain muuta kuin katsomaan, miten se tietokone toimii, niin eiköhän se oo ihan ok. Videokurssi oli sitten jo informatiivisempi ja hauskempi, siitä tulee varmaan aika siistiä. Tääl on joku semmonen 30tonnin minidv-kamera, jää moontv kakkoseks laadussa. haluu semmosen!

Hei sit viikonloppuna kun sinne stadiin tullaan, meinaan kyllä vetää sellaset perseet, että variksetkin nauraa. Kai te ootte beesissä?

ja voi saataana, toi email-touhu on nyt kyllä niin leikkimistä. Mulla on nyt toistaseks joska.pyykko@sunpoint.net, mutta saa nyt nähä, jos se muuttuis joksku muuks vielä. Riippuu ihan siitä, että löydänkö jotain paremmin toimivaa systeemiä. Ehdotuksia, toimiiks vaikkapa yahoo tai iobox tai joku paremmin?
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:10 kirjoittanut -1 » tallennettu

Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #4 : 09 Loka  , 2002, 11:28:10 »

Saitko sä Joska ne mun meilit? Lähetin niihin molempiin.. Ja ihan mielenkiinnosta, saitko sä siltä Annalta sen s.postin? Mä haluun tietää, onnistuko se!  Cheesy
En mä noista meileistä tiedä mitään, paitsi et iobox on kai (?) kuollu ja kuopattu. Mul oli vähän aikaa suomi24:n s.posti ihan huviks, se kyl toimi mulle ihan riittävän hyvin.
Mä olin just (tai oon edelleen) tällases "ruotsinkokeessa". Piti kirjottaa ruotsiks tarjouspyyntö, tarjous ja reklamaatio. Meni sillai vähän sinnepäin, kohtahan sen näkee miten kävi. Noni, nyt lähen kyllä tupakalle ja kahville, see juu again!!

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 09 Loka  , 2002, 13:28:25 »

juu sain mä semmosen kiertokirjeen ja sit sen testin, että toimiiko. puhhuh vittu tää on ihmeellistä, mua väsyttää ihan helvetisti,aivan sama kuinka paljon mä nukun. viime yönä tuli kuitenkin joku 9h nukuttua ja silti nukahdin, kun katottiin semmosta leffantynkää tossa äsken. täytyy ostaa multitabsii  Tongue  

tuun sit varmaan perjantaina kyl stadiin, loppuu viimestään yhelt kuulemma koulu, et pitäs päästä ihan ajoissa mestoille.

Vittu kun oli suolasta ruokaa äsken, pitäis käydä juomas joku järvi tyhjäks, et tää jano lähtis.
Koita nyt sempata siel koulus, ruotsin kielihän on sun bravuuri! .. onks "ruotsin kieli" yhteen vai erikseen ja isolla vai pienellä kirjaimella???

mutjees, taas törmää.!

Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #6 : 10 Loka  , 2002, 10:01:25 »

Hahaa, sä alat selvästi kärsii Tintti-syndroomasta, vaikka kuinka nukkuu, niin silti väsyttää ihan sikana! Grin
Mä taas lusmuilen täällä olio-tunnilla, tylsää riittää, vaikka muille jakaa. Tän jälkeen me mennään kasaamaan tietokone, se on kyl ihan mielenkiinnosta. Se pitää kasaa ihan alusta asti, ainut mikä on kotelossa kiinni on virtalähde. Sit pitää viel saada kone toimimaan ja päästä nettiin ja kattoa että äänet toimii. Musta tuntuu, että siihen menee jonkin aikaa.. Mut ei se mitään, toi kurssi on ollut varmaan tähän mennessä mielenkiintosin. Ja tuntuu, että on oppinu edes jotain. Eilen kikkailtiin vähän unixissa, se meni kyl ihan vähän ohi. Eihän se nyt niin monimutkasta ole, mut on kyl ihan helpotus, ettei meiän tarvi osata käyttää sitä. Kokeessa on yks kysymys siitä, mut se ei oo laitetentti, et pitää vaan selittää jotain. Niistä voi aina saada säälipisteitä. Ehkä. Nyt mä alan pohtii aliluokkia.
Hmm, tää menee vähän tällaseks dialogiks, kun kukaan muu ei käy täällä. Mut eismitn, ehkä tää tästä vielä elpyy.. Siijuu sitten viimestään pe:na. Hold on sorry sod, pidä lauttasaarelaisten kunniaa yllä siellä Turkkusessa! (Ja mä voin luvata, et sä saat päihin, jos mongerrat jotain turkua ku tuut takas!!)  Wink

kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #7 : 10 Loka  , 2002, 14:32:33 »

Nyt kyllä ainakin väsyttää - juotiin eilen vähän kaljaa.
Tapahtu itseasiassa eka pommiin nukkuminenkin siinä samalla :-) Oli aika tuskanen "ihmisen ja median etiikka" -tunti.. Sitten ruokiksella suihkuun ja muruu rinnan alle, niin oli kuin uusi mies taas kehissä. Nyt sitten jonottelen, et pääsis radiohuoneeseen äänittämään haastiksen. Tosin ite sillä haastattelulla ei oo niin väliä, nyt opetellaan vasta editointia..

huomen stadiin, vuhuu..! Ei sillä, kyllä täälläkin ihan viihtyy, mutta on se ihan jees päästä sinne hetkeks takasinkin.

loppuun aforismeja:

Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.

Elämä on kuolemaanjohtava tauti, joka tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä.

Paska on todellisuuden tihentymä.

Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.

« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:10 kirjoittanut -1 » tallennettu

EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10 Loka  , 2002, 17:52:39 »

Mukavan tuntuinen paikka minä tarjoan neljätuhattakaksisataa.

t: Timot Heikki ja Silvennoinen

Born Toulouse.
kluster
Moderator
YaBB God

Profiili
« Vastaus #9 : 10 Loka  , 2002, 19:34:08 »

Jehei, kaidekin tuli leikkimään!

Kelatkaa miten julmaa, meillä ois nyt sauna- ja uimavuoro.. Muut lapset telmii ja peuhaa siellä vedessä, mutta mulla ei oo uimahousuja. Mä kuvaannollisesti seison siel altaan reunalla ja muut loiskuttaa vettä mun päälle  Cry

olen surullinen, siis ilahdutan itseäni vitseillä.

Miksi Suomessa on Turkulaisia eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.

Tamperelainen, helsinkiläinen ja turkulainen väittelivät siitä
kenen kaupungissa on paras baari.
Hesalainen heittää
-Meillä on sellanen baari jossa saa joka viidennen paukun ilmaiseksi.
Tamperelainen tähän
-Eipä tuo vielä mitään, meillä on sellanen baari jossa saa joka
kolmannen ilmaiseksi.
Tähän turkulainen vastaa
-Kyllä se pojat on näin, että meillä on se paras baari.
Siellä saa jokasen paukun ilmaseksi ja
pääsee vielä illan päätteeksi nussimaan Datsunin takapenkille.
No tästäpä muut innostuvat
-No kerro nyt meillekin missä
tuollainen baari on.
Turkulainen tähän
-En minä vaan tiedä, mut vaimo kerto!

Cheesy

ps. tonni puuttuu!

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!