Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07 Helmi , 2012, 08:06:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mappi Ö (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Laurean pojat linjoilla
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Laurean pojat linjoilla  (Luettu 1026 kertaa)
Thounii
YaBB God

Profiili
« : 05 Marras, 2002, 13:40:10 »

Tää reaaliaikanen keskustelu tökkii pahasti ku koko mun luokka on samaan aikaan netissä...
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #1 : 05 Marras, 2002, 13:53:18 »

Jeesjees, ne voi keskustella meiän kanssa! Paitsi et todnäk mä en tän enempää keskustele, kun tunti loppuu ja mä lähden himaan! Jiihaa!  Grin Johan nyt kyllä tökkii, yhen sivun avaamiseen menee about 5 minsaa ja sellanen peli ei vetele. Tosin sillä välillä voi tietenkin kuunnella opskaa.. Noeinytsentään. eieiei. Onpa tää koulunkäynti rankkaa, kolme päivää koulua ja niitäkään ei jaksais. Huomenna on kyl 9-5 kouluu, ehkä se vähän korvaa tätä laiskotteluu. Nyt mä rupeen kirjautuu ulos tältä kakka-koneelta, ja ostan ehkä kahvia ja menen pois! heihei Toni ja muut!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 06 Marras, 2002, 15:52:39 »

Haa!! Cheesy
Meikäl on tänää vapaapäivä  Cool, kävin ostaa uuden kännyn ku eile meni bashaks toi entinen. Ja kaikkee muuta siistii, nyt mä häiriköin poikaa sen duunissa. Mut kärvenny sä siel koulussa ja ota kaikki irti isokikkelin opetuksesta!  Tongue

Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 22 Helmi , 2004, 14:34:59 »

Stinde hei, nyt on  maailmankirjat sitte mullistettu!
Enpä olis ikinä uskonu...
Sauli anto ku antoki mulle 1:n!!!!!!
Saatan sittenki päästä joskus ulos koulusta...
tallennettu

Eemo1
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : 25 Marras, 2004, 15:58:25 »

sauli anto myös mulle ykkösen. ekalla yrittämällä.
tallennettu
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #5 : 26 Marras, 2004, 09:32:31 »

Mutta mutta... Mä voin pilata teidän päivän kertomalla, että mä sain Oliosta nelosen!!!! Kolmas kerta toden sanoo. Tosin se on ihan vitsi, koska mitään en edelleenkään osaa. Mut nyt mä ihan oikeesti tuun valmistumaan ja todennäkösesti keväällä! Hiihaa! Olio oli mun vika pakollinen kurssi, nyt se on läpi ja jäljellä on enää VAAN opinnäytetyö kurssi, harjottelu loppuun ja opinnäytetyön väsääminen. Ja sekin on jo aluillaan!
tallennettu

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!