Jutustelua
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
20 Touko , 2012, 08:17:49
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
3265
viestiä
879
aihetta kirjoittanut
47
jäsentä
Uusin jäsen:
kmjhou
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Kalenteri
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Jutustelua
Juttualueet
Musiikki, Elokuvat etc...
(Valvojat:
kalela
,
kluster
)
Maailmanlopun soundtrack (EP)
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
[
1
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Maailmanlopun soundtrack (EP) (Luettu 659 kertaa)
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
Maailmanlopun soundtrack (EP)
«
:
15 Marras, 2002, 10:05:58 »
Mmo. Mä en nyt tiedä oonko mä sen synkempi tyyppi ku muutkaan, en kait ainakaan haluis olla, mutta kai meikäläisellä on jtn samaa mielessä ku näillä "mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta" -hahmoilla. Mistä heidätkin sitten todella tunnistaa. Kaikki mustiinpuketutvat eivät ole näitä, eivätkä näin tuota linjaa ajattelevat pukeudu mustiin.
Joskus kyllä mietityttää, että miten ja MIKSI kaikki on saanut alkunsa, ja kai tämän sitten pitäisi joskus loppuakin. Kun ihmisen itsekkyys on saavuttaa huippunsa eikä tehtyjä virheitä voi enää korjata, päättyy ainakin meidän yhteiskuntamallimme taival sellaisena kuin me sen käsitämme. Jos meitä on sen jälkeen jäljellä, se alkaa uudella tavalla uudestaa ja sama tie kuljetaan taas alusta loppuun.
Jokatapaukseessa minun piti vain sanoa, että eräitä biisejä kuunnellessa on jossain vaiheessa tullut mieleen, että "tämä biisi pitäisi soittaa viimeisenä ennen maailmanloppua". En ole metsästänyt niitä, enkä käynyt kaikkia levyjäni läpi, että "oisiko tällä levyllä vastaavaa". Tällä hetkellä ko. tunteen/ajatuksen aikaansaavia kappaleita on kolme: The Beatlesin "A Day in the Life", Mr. Bunglen "Merry Go Bye-Bye" ja Absoluuttinen Nollapisteen "Koira haistaa pelon (koira haisee puulle)".
Voihan olla, että säveltäjillä on ollut samankaltaiset ajatukset mielessä. Tai sitten toisaalta nuo kappaleet ovat vain poikkeuksellisen osuvia levyjen päätösraidaksi.
deKay
«
Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:11 kirjoittanut -1
»
tallennettu
Born Toulouse.
kuppis
YaBB God
Profiili
Re: Maailmanlopun soundtrack (EP)
«
Vastaus #1 :
15 Marras, 2002, 14:03:07 »
Tähän samaan tunnelmaan sopii myös viimeisiin raitoihin lukeutuva The Doorsin
The End....täydellisesti.
«
Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200
»
tallennettu
Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #2 :
18 Marras, 2002, 14:24:59 »
Niskalaukauksen HYVÄ PÄIVÄ
«
»
tallennettu
Oh-no! Not the steel chair!
kluster
Moderator
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #3 :
18 Marras, 2002, 22:28:52 »
heh.. ei ole viimeinen raita levyllä, mutta sattuu olemaan herkullisen osuva nimi...
radiohead - how to disappear completely
itseasiassa masin kanssa kelattiin, että toi on pikemminkin soundtrack tilanteeseen, jossa on juuri jäänyt auton alle, lentänyt erinäisiä metrejä vetiseen maahan ja makaa siinä odotellen, että kivuntunne alkaa ja ihmiset tulee sun luo ja huutaa jotain hädissään, muttet kuule mitään
paitsi sireenit, jotka rupeaa pikkuhiljaa vaimentuneen kuuloisesti soimaan jossain kaukana
semmosta.
hassua kyllä, miten vahvoja mielikuvia jotkut biisit herättävät. mulla yksi aivan ehdoton mielikuvienherättelemislevy on nine inch nailsin the downward spiral. sieltä saa niin uskomattomia (sananmukaisesti) äänimaisemia, että oksat pois.
«
»
tallennettu
"If animals were not meant to be eaten, why are they made of food?"
Thounii
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #4 :
19 Marras, 2002, 23:00:26 »
Mä en oo hirveesti noita teiän mainitsemia biisejä kuullu mut mä aattelin nostaa esiin yhen jonka ehkä osa teistä on jo kuullu. Nimittäin mun mielestä Gimmelin Etsit muijaa seuraavaa on kans just sopiva tähän aiheeseen! Siit tulee just sellanen fiilis et joku ihana likka on just jättäny mut ja mulla ei oo mitään jäljellä ja mä haluun kuolla... Mä pystyn samaistumaan tohon niin hyvin koska mut jätettiin kerran ala-asteella, tosin mä en menny leffaan mut mä näin sen likan kerran Apajassa ja se oli tosi kauheeta.
Te ette varmaan voi käsittää mun tunteita mut se vaan on niin koskettava biisi. Mut sitä mä en tajuu et ku jengi väittää et se on jotenki kaupallinen tai jotain... Eihän ne tytöt sitä hommaa maineen takia tee vaan koska ne haluu tehä musaa ja ilahduttaa ihmisiä! Ne tytöt sano yhes haastattelus tosi osuvasti et Gimmelii ei ois ilman Jenniä, Suskia ja USHMAa. Nehän se gimmelin sielu on, ei mitkään tuottajat ja mitä maskeeraajia niitä nyt on. Sitä paitsi mä oon nähny ne telkkarissa ja mun mielestä ne laulo livenä tosi hyvin.
Nyt mä meen vetää ranteet auki koska mun Gimmel-levy jäi Liisalle viime perjantaina enkä mä voinu kuunnella sitä moneen päivään.
Ps. Gimmel 4eva! Ushma is best!
PPs. Onks kellään Shakiran uutta tuplalevyy?
«
»
tallennettu
Oh-no! Not the steel chair!
Tintti
Full Member
Profiili
«
Vastaus #5 :
20 Marras, 2002, 16:52:24 »
Joo Toni, mä voisin samaistua tohon sun viestiin ihan täysin. Se biisi on kyl kaikkein paras, mitä on tullu markkinoille pitkään aikaan. Enkä mä tajuu, miten kukaan voi haukkua sitä, koska ne ei ymmärrä miten paljon se voi johonkin sattua kun lempibändiä loukataan. Ja musta on kanssa tositosi ihanaa, kun sä Toni aina tuot sen levyn mukaan kun ollaan dokaamassa! Ja onneks sä oot myös löytänyt sen repeat-nappulan siitä soittimesta. Ja sillä levylläkään ei ole mitään muita kappaleita kun se kaikista paras, etsit muijaa seuraavaa + tietenkin se kaiken ihanuuden huipentuma, karaokeversio, että kaikki känniläiset voi hoilata sitä nuotin vierestä. Tämä kyllä hivelee mieltä ja korvia!
«
»
tallennettu
"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God
Profiili
«
Vastaus #6 :
21 Marras, 2002, 10:04:10 »
Joskalle: siksi muidenkin kannattaisi ehdottomasti kuulla se levy, vai mitä?
deKay
P.S. Tintti, DancingBush oli perin hulvaton!
«
Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:11 kirjoittanut -1
»
tallennettu
Born Toulouse.
Tintti
Full Member
Profiili
«
Vastaus #7 :
25 Marras, 2002, 14:13:26 »
Jeps, thanksithanksi vaan, mustakin se oli aika hilpee!
Mun pitäs varmaan perehtyy paremmin noihin kyseisiin levyihin, niin voisin antaa painavamman mielipiteen asiaan. En nimittäin tiedä noita levyjä varmaan ollenkaan, paitsi ehkä ton Radiohedin, jos sitäkään..
«
»
tallennettu
"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
Sivuja:
[
1
] |
Siirry ylös
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Juttualueet