Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:15:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Mun Sivut (Valvoja: kalela)
| | |-+  Juttualueet vai ei?
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Juttualueet vai ei?  (Luettu 489 kertaa)
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« : 07 Kesä  , 2002, 12:00:50 »

Mitäs mieltä olette, onko tää hyvä systeemi, että viestit on noiden erilaisten "juttualueiden" (jutustelu, musiikki...) alla vai pitäisikö kaikkien vaan tulla samaan mestaan peräkkäin kuten esim. täällä? Mun mielestä tavallaan on selkeämpää näin, mutta toisaalta aika paljon kömpelömpää varsinkin, jos käy usein tsiigailee.

Kertokaahan mulle!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #1 : 08 Kesä  , 2002, 15:50:12 »

Ehkä ihan hyvä näin, muuten noita aiheita tulee tautinen läjä samaan paikkaan ja sit ei oo enää kellään kivaa...
On ihan kiva hyppiä aina haluaamansa aiheeseen.
Kutakuinkin  tämmönen on mun mielipide.
Piste.

T
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #2 : 08 Kesä  , 2002, 19:27:14 »

Mun mielestä tää on hyvä systeemi. Kato ku joskus jos tulee tosi paljon juttuja ni ne on helpompi hahmottaa ku on omat aihealueet. Sit jos ne on peräkkäin kaikki siellä ni sit ei jotenki tajuu, et mihinhän joku viittaa jutussaan ja sillee. Ja et minkä on jo lukenu ja minkä ei. Ja vaik ku tää foorumi on viel (toistaseks Smiley) näin pienen porukan käytössä... Tää on must ihan hyvä ja selkee.. Mä tuun aina tänne foorumiin ku on tarpeeks aikaa ja saa suhailla tääl rauhassa, ei millään kiireellä. Hyvä meininki dj MR-QS vai miten se meni... Grin

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!