Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 08:12:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Musiikki, Elokuvat etc... (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Mikä kolahtaa?
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mikä kolahtaa?  (Luettu 1271 kertaa)
Thounii
YaBB God

Profiili
« : 04 Joulu , 2002, 15:30:46 »

Vois taas pitkästä aikaa ihmetellä et mitä levyjä jengi nykyään kuuntelee?

Embraze - KatharsisTästä ei tykkää kukaan muu ku mä joten ihan turha mainostaa... Tällä hetkellä maailman paras levy. Enough said?

Ismo Alanko - HallanvaaraOstin ton just tänää ja hetihän se iski! Aika tuttua Ismoa, vaikkakin erikoisemmilla instrumenteillä. Tästä saa hyviä fiiliksiä!

Tero Niskalaukaus - Rajaporttion alkanu aukeemaan mullekki ja ohan se Teron paras levy.

Poika, mä tiedän että oot kuunnellu QOTSA:a ja olit ihan innoissas levystä joten nyt voisit ulostautua sieltä nollakerhosta...
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:01 kirjoittanut -1 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05 Joulu , 2002, 10:01:40 »

Mmo.

Mä oon kuunnellu kotimaista musaa sisältävää SoundiCD'03:a ja vittu se on paskaa. Ennalta kiinnosti kuulla miltä Weezerin esikuvakseen nostanut Guava kuulostaa, mut CMXääki tuottanut Illusion Rake oli pilannu ainaki sen biisin ihan kauheella sähkörumpusoundilla ettei biisii pystyny kuuntelee. Ja Creamstar, Pokon uusi löytö, vittu ku kuulosti kauheelta. Siis aivan vitunkauheelta. Ei kolaha. Ja Aleksi Ojala... "älä sano hy, älä sano vä, älä sano sti, älä sano hyvästi"voi cunttu.

Tuntuu siltä, että suomalaiset levy-yhtiöt signaa bändejä liian varhain, otetaa bändejä talliin kehittymään. Sitte ku paril ekal levyl bändi onkin vielä keskenkasvunen, musa on paskaa, heitetään bändi pihalle. Ja mistäs vittu sitte luulet sopimuksen saavas.
Bändit pitäs pakottaa tekee sitä ruohonjuuritason duunii nii kauan et ne kuulostaa valmiilta ja kenties jo jotain fanipohjaaki kasassa. Säästyttäs nii paljolta paskalta musalta ja paskoilta bändeiltä.

Olikohan mulla jotain asiaaki. hm ei.

Lattarimusa on kyllä paskaa. Ttusitä pysty kuuntelee.

"burn down the disco
hang the blessed dj
because the music they constantly play
it says nothing to me about my life"
-Morrissey

Kehukaa te muut nyt sit sentää jotain.

deKay
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Born Toulouse.
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05 Joulu , 2002, 10:04:12 »

Toi oli korvannu c-u-n-t -sanan sanalla thingy:). Sama juttu ku pikkis yritti kirjotaa siP-O-O.

Hupaisan poliittisesti korrektia.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:12 kirjoittanut -1 » tallennettu

Born Toulouse.
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #3 : 05 Joulu , 2002, 10:36:44 »

Yhdyn tohon, paskaa julkastaan nykyään liikaa ja kaikki kuulostaa samalta... Mulla on nimittäin Soundi 02!
Siinä on pari kovaa nimeä, tosin niiltäkin aika ihmeelliset biisivalinnat... Siis Perkule! Kuka haluaa kuulla Ultra Bralta Kalpeat kasvot tai Apulannan Tulvan? No ok, joku voi ehkä tykätä noista biiseistä mut laittais ees tollaselle kokoelmale jotain edustavampaa... Ellen erehdy niin noi oli molemmat jotain sinkun B-puolia... Korjatkaa jos oon väärässä...

Mutta sitä positiivista palautetta kehiin kans...
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #4 : 30 Joulu , 2002, 14:08:42 »

mä sain joululahjaks ihan saatana hyvän levyn, Steppenwolf - 16 parasta. se on se "born to be wild"-bändi ja ihan saatana kova! kandee tutustuu..

rock 'n' rollia vaan jee jee ja ruottalainen the ark on kans vitun kova!! oltii tossa taannoin kattoo sitä tavastialla ja veti kyl parhaan keikan ikinä. ja the strokes on vitun kova!

mut kyl noi niskalaukauksetki fudaa bärssille ihan huolella. mut nyt mulle on tullu uus tollanen 70's vaihe päälle ja doorssit fudaa kans takalistoon ja elämäs etiäpäi.

hei huomen on uus vuos, ottakaa paljon hyvää musaa messii, sysmäs tavataa!!

Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 05 Tammi , 2003, 19:46:51 »

Myöskin toi SMG-lätty on aika helkkarin kova.
Ja Apulannan Hiekka.

EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 24 Tammi , 2003, 11:53:43 »

Toxicity on myrkkyä. Oletteko koskaan yrittäneet nukahtaa siten että teillä soi ylienerginen musa päässä ja se ei lähde minnekään? Tuttua minulle. Mutta ei perkele josse musa on SoaDia niin se on jo aika dom perkeleicchia. JUMPPOGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGOBOUNCEPOGOPOGOPOGOPOGO jne. Ostettuani Toxikaupungin on pari aamuyötä jo mennyt ko. merkeissä, toissa yönä kahen ja puolen tunnin ajan. Ja minä yritin koko ajan nukahtaa. Ko. yönä nukuin vanhojen univelkojien päälle kolmen ja puolen tunnin ajan, herätys 6.15, edessä 8 tunnin koulupäivä, joista neljä viimeistä tarkkuutta vaativaa laboratoriotyöskentelyä. Yllätyin itsekin sitten kuinka hyvin loppujen lopuksi selvisin.

Minua vituttaa alkaa nukkumaan.

Ostin T:n Jäänsärkijästä, ja tarkkaillessani siellä hintoja huomasin, että siellä oli monen bändin "edellinen" levy jo sellasta yhtäkahtatoista euroa. Jees.

deKay

Born Toulouse.
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #7 : 25 Tammi , 2003, 16:23:14 »

Kokeile jotain Mozartia tai vastaavaa ens yönä.

EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28 Tammi , 2003, 12:30:46 »

Siis emminä sitä SoaDia korvalapuilla kuunnellu ku yritin nukahtaa! Ko. tilanteessa minä en pysty valitsemaan musiikkia, clichéisesti musiikki vain on valinnut minut. Parina viime yönä on soinut Iggy & the Stooges sekä Narvana. Ne nyt ei onneks aja liian ylikierroksille.

Prison Song soimaan!

deKay

Born Toulouse.
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #9 : 28 Tammi , 2003, 15:22:49 »

Nomutta, sittenhän sun kannatta kuunnella korvalappusilla sitä Mozartia, jolloin musiikki ei pääse valitsemaan sua, vaan sä valitset musiikin!  Cheesy

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 31 Tammi , 2003, 11:33:53 »

Emmä saa mistään vitun Mozartista kicksejä. Ei se oo kiinnostavaa. Nukkumaanmenolukemistakin valitessa suosin kiinnostavaa lukemista, esim. vanhoja Soundeja, en kaunokirjallisuutta kuten esim. Sormusten Herraa. Mutta mitään asiaa mulla ei ollu.

Born Toulouse.
Tintti
Full Member

Profiili
« Vastaus #11 : 31 Tammi , 2003, 11:53:02 »

No mut. Ei kai se oo kickseistä kii, ku siitä, että saa unta. Kokeile sitten jotain sellasta hyvää rauhallista musaa.. Eikö?

"Visste du att om du inte dricker mjölk varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen."
EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 31 Tammi , 2003, 13:57:34 »

No sanopa, miksi tuhlaisin aikaani kuuntelemalla paskaa tai turhaa musiikkia. Sehän alkaisi ennen lyhyttä ns. vituttamaan. Kyllä musiikin pitää olla kiinnostavaa, ja sen kuuntelemisella pitää olla tarkoitus. Ja Tavoitehan ois siis se ettei mitään sois päässä. Että nukahtais kun yrittää alkaa nukkuu, eikä vasta kahen tunnin päästä kun on niin väsyny että Nukkumatti, maailman vaikutusvaltainen henkilö, unen jumala armahtaa ja päästää pikku Kaide-paran unen kirkuville mutta rakastaville pelloille, ts. kun fysiikan ja kemian ym. lait tulevat vastaan, ettei enää yksinkertaisesti ole mahdollista pysyä hereillä.

Mä oon kyl varmaan suututtanu Nukkumatin tosi pahasti. Teil ei ilmeisesti oo univaikeuksia?

deKay
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:01 kirjoittanut -1 » tallennettu

Born Toulouse.
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 01 Helmi , 2003, 12:44:00 »

Siis yksi aivan loistava nukkumaanmenolevy on Massive Attack - Mezzanine. Se on aivan loistava ihan vaan kuunneltuna, mutta sen lisäksi selvästi stimuloi tuon herra nukkumatinkin toimintaa. Kokeile joskus.

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #14 : 02 Helmi , 2003, 02:50:14 »

Hyvä nukkumaanmenolevy, vittu, hehee, QOTSA tietenki. No se ei nukuta mutta pistää kiroilemaan, perkele, varsinkin nää livet mitä saa (yllätys) netistä. Saatana! Eikä mitkään tahansa livet vaan davelivet. ARRGHRGH! Kello kohta kolme yöllä mutta en vaan mene nukkumaan, saatana, kuuntelen nää loppuun.

Eikä se nukkumaanmeno oo musasta kiinni, jos nukuttaa ni sillon nukutaan. Jos ei nukuta = ei tarvitse unta. Has worked for me app. 22 years.

Leeds utd, myykää jo se Lee Bowyer.
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!