Jutustelua
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20 Touko , 2012, 07:58:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
3265 viestiä 879 aihetta kirjoittanut 47 jäsentä
Uusin jäsen: kmjhou
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy
+  Jutustelua
|-+  Juttualueet
| |-+  Musiikki, Elokuvat etc... (Valvojat: kalela, kluster)
| | |-+  Listataan taas vaikka levyjä
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Listataan taas vaikka levyjä  (Luettu 908 kertaa)
Thounii
YaBB God

Profiili
« : 23 Touko , 2003, 11:37:24 »

Yritän elvyttää kuolleen keskustelun... Pannaan vaikka taas levyjä mitkä tällä hetkellä putoo.

1. Embraze - Katharsis
2. Alice  in chains - Unplugged
3. Marilyn Manson - Antichrist Superstar
4. Children of Bodom - Follow the reaper

Ja lopuks pari mitkä pitäis ostaa:
Helloween - Rabbit don´t come easy
Anthrax - We´ve come for you all

Ja nyt perskele sitä kommenttia kehiin , ei täällä kukaan jaksa enää käydä jos ei tuu viestiä ruutuun. Angry

ps. Manowar Ja Marilyn Manson on kovia jätkiä.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:05 kirjoittanut -1 » tallennettu

Oh-no! Not the steel chair!
kalela
Administrator
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23 Touko , 2003, 12:29:58 »

Jep jep, on tää inttipuuhastelu vähän tätä musaharrasteluaKIN haitannut, mutta katsotaas, katsotaas...

Ainakin tahtoisin kuulla Audioslavea, onko kokemuksia? Noin yleisesti tahtoisin pitkästä aikaa jotain vähän raskaampaa/rokimpaa musaa, ehdotuksia?
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

"Viimeisenä hyvänä ympäristötekonani teen sen, etten tee itseäni kuolemattomaksi." (Esko Valtaoja)
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #2 : 23 Touko , 2003, 15:34:57 »

Unohdin tossa mainita Jätkien maanmainion Rytmimuna-kappaleen. Onko kukaan täällä asioivista mahdollisesti kuullut? Aivan loistavaa huumorimusaa.
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:00 kirjoittanut 1075759200 » tallennettu

EchtLeder
Äänisen ylläpito
YaBB God

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24 Touko , 2003, 15:35:18 »

Levyjä? Kai ne nyt ois
Paradise Lostin Icon
Qotsa of the Stone Agen S/T
Depeche Moden Violator. Laura Lampeniuksen eka viulukiekko oli muuten samanniminen.

Eli mä siis joko löydän niistä jotain, tai mä haluan tietää löydänkö mä niistä jotain. Mul on nyt kohta vuoden ollu QOTSAkausi päällä ja mulle menis niiltä läpi nyt melkein mikä vaan. En suosittele mitään. Ettikää itte mikä teitä itteänne sykähdyttää.

Jos KAIkkitietävältä kysyy Audioslavesta, saa vastaukseksi vaivaantuneen ilmeen. Koko levyä en oo kuullu ja sinkkujen perusteella homma ei täysin toimi. Ehkäpä sitten seuraavalla levyllä. Kokonaan eri asia taas on, että löytäisikö siitä jotain henkilökohtaisella tasolla. Kuulostaa oudolta, mutta multa ei itseasiassa kannata musiikista kysyä. Lähinnä ehkä vastausten vuoksi.

Ostin eilen uuden Deftonesin. Eka fiilis oli, että soundi täyttää sinut. Vähänku White Ponya hitaammin avautuvin biisein. Mun mielestä. WP:sta Soundi-lehden arvostelija sanoi, että Def-pääjehu Chinon korostama levyn eroottisuus ei kyllä kotikuuntelussa välittynyt. Täh? Välittyihän. Ainakin erään semmosen korvaan joka ei pysty ymmärtämään naisia eikä heidän ja miesten välisiä suhteita, eikä erotiikastakaan taida juuri tajua olla. Minusta se oli erittäin eroottinen levy, räkäistä kauneutta.

Mielipide ja keskustelua: Rytmimuna on ihan käsittämättömän järkyttävää oksennettua kirkkaanpurppuraa ulostetta. Mukahauskaa naureskelumusiikkia hyvinpukeutuneille oikis- ja kauppistyypeille pienessä siiderisievässä keskustan yökerhoissa. Ja tämä kommenttihan siis kuuluu ottaa henkilökohtaisesti.

Mun mielestä Marilyn Manson ja Eminem ei ois pärjänny näin hyvin, ellei ne ois fiksuja äijiä. Ne osaa käsitellä mediaa ja on tehny urallaan hyviä ratkaisuja. Hyviä ratkasujahan ei oikeen ees huomaa, siinähän suosio vaan pysyy, kun taas virheet kyllä huomataan.

Manöver on hanurista. Musta se juttu ei oo samalla tavalla hauska ku jotkut muut teutonihevibändit, ne on lähinnä säälittäviä.

Bläähkis.

deKay

Onnittelut Toni Anthrax-keikasta!!

Born Toulouse.
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #4 : 25 Touko , 2003, 02:17:53 »

Mansonista vielä...
En oo kuullu kahta uusinta levyä ollenkaan, lähinnä koska kiinnostus hiipu Mechanical Animalsin jälkeen. Onhan se ihan ok rallattelua mut ANtichristin jälkeen kyllä luvattoman lattee laitos. ACSS oli semmonen tajunnanräjäytyslevy, hirveetä horroria ja aivan nerokkaita biisejä. Ja uskomaton soundimaailma. Voi voi kertakaikkiaan...

Ja Manööveri.
Muhun putoo tommonen ritarimeininki jossain määrin. Ideahan siinä touhussa on semmosen nahkahousuasenteen levittäminen, että ihmisen on uskottava itteensä ja voittoon ja sankareihin. Näin olemme kaikki voittajia elämän taistelussa! Nyt se nyrkki pystyyn... Mut joo, olihan se paljon parempi 15 vuotta sitten ku nykyään.

"Aina kun maailma ahdistaa, mä heilutan munaa,se helpottaa."

Älkää kuunnelko mitään Audioslaveja vaan kunnon vanhan ajan metallia!!
« Viimeksi muokattu: 01 Tammi , 1970, 02:00:05 kirjoittanut -1 » tallennettu

kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #5 : 25 Touko , 2003, 15:11:33 »

Rytmimuna..(rytmimuna)...rytmimuna..(rytmimuna)..rytmimuna..(rytmimuna)..uuuuuuuuu uuu uuuuuuu Grin

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Überwarrior
YaBB God

Profiili
« Vastaus #6 : 26 Touko , 2003, 15:27:35 »

Markus jos haluat/aiot kuunnella siis jotain _uutta_ rok-musaa niin kokeileppa vaikkapa Zwan-nimistä bändiä, eli Bili Corganin uus poppoo.
kuppis
YaBB God

Profiili
« Vastaus #7 : 28 Touko , 2003, 15:48:21 »

Veljen levyhyllystä löytyy taas.

Kula Shaker - Peasants, pigs & astronauts

Jos joku diggasi K-levystä niin voi olla että pitäisi myös tästä. Itämainen meno jatkuu.

Kuka nyt ryynejä kaipaisi!!
Thounii
YaBB God

Profiili
« Vastaus #8 : 10 Kesä  , 2003, 22:45:03 »

YUP:n uutukainen eli Leppymättömät on aika kingi. Mun eka nostetta herättävä kokemus kyseisestä bändistä.

En oo vielä ostanu Anthraxia, keikka on perkele huomenna.

Pikkis
Full Member

pikkis

Profiili
« Vastaus #9 : 30 Elo   , 2003, 18:11:36 »

Hohoo, koskaan ei oo liian myöhäistä vastata.  

Se Audioslaven levy on v**un hyvä. Paittis välil sen Cornellin rääkyminen alkaa vituttaa, vois laulaa rauhallisemminkin.

Dimmu Borgirilt tulee koht uus levy ja me mennään Paden ja Sampsan (Pade osti Samulle lipun synttärilahjaks..) kans kattoo Nosturii niit. Jea! Joo, on varmaan jo vanha juttu...

Nyt mä oon alkanu kerää Green dayn tuotantoo ja sinkkuja alkaa olee jo aika liuta kasassa. Kaikki albumit jo siis löytyy ja nyt pistän kaikki massit sinkkuihin.

The Soundsin ekä levy tuli aikoinaan ulos ja se on hyvä!
Ja samoin The Arkin In Lust We Trust.

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!